سفارش عمده ارده اصل با قیمت استثنایی

ارده در حقیقت همان کنجد بدون پوست است که آسیاب شده است و تبدیل به ماده ای خمیر شکل به اسم ارده می شود. ارده هیچ گونه مواد افزودنی و مواد شیمیایی ندارد و می توان آن را با مواد شیرین کننده ای مانند عسل، شیره و مربا مصرف کرد. برای خرید ارده اصل اردکان و جهرم به صورت عمده می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید. این ارده ها به صورت صنعتی و بدون دخالت دست و کاملا بهداشتی بسته بندی می شود و با قیمتی بسیار مناسب عرضه می شود.

سفارش عمده ارده اصل با قیمت استثنایی

آشنایی با دسته بندی انواع ارده در بازار

آشنایی با دسته بندی انواع ارده در بازار ارده انواع مختلفی دارد و از نظر نوع کنجد و رنگ و ارزش غذایی که دارد با هم تفاوت دارند. کنجد و ارده از مواد غذایی است که در سراسر دنیا تهیه می شود و روش های تهیه ارده باهم متفاوت است. ارده دارای خواص منحصر به فردی می باشد و شامل مقدار زیادی آنتی اکسیدان و فیبر است و همچنین کلسترول خون را کاهش می دهد. در اینجا به معرفی انواع ارده موجود در بازار ایران می پردازیم:

  • ارده سنتی: در ایران دو استان یزد و بوشهر در تولید ارده و فراورده های کنجد پیشرو هستند و ارده های تولیدی این دو استان باهم تفاوت هایی دارند به همین دلیل ارده های سنتی ایران را به دو دسته تقسیم می کنند. 1) ارده سنتی بوشهر: این ارده از نوه ارده کنجد بو داده است. برای تهیه این نوع ارده ابتدا کنجد را پوست گرفته و بعد تفت می دهند و بعد ارده گیری می کنند. قیمت این ارده به دلیل استفاده از کنجد ایرانی و تفت دادن آن کمی بالاتر است. 2) ارده سنتی یزد: استان یزد قطب تولید ارده سفید در کشور است. برای تهیه این نوع ارده، کنجدهای سفید را وارد سنگ آسیاب کرده و سپس ارده تولید می شود. برای تهیه این ارده معمولا از کنجدهای پاکستانی، افغانستانی یا سودانی استفاده می کنند. این نوع ارده رنگ سفید تا حدود کرم رنگی دارد.
  • ارده دو آتیشه: این ارده در سراسر کشور تهیه می شود. رنگ این ارده قهوه ای سوخته است و رگه های تلخ خاصی دارد و به دلیل همین طعم خاص طرفداران زیادی دارد. این ارده از نظر ارزش غذایی تفاوت زیادی با بقیه ارده ها ندارد و فقط تنها تفاوت آن در این است که کنجد آن را دوبار تفت می دهند و قیمت بالاتری نسبت به سایر ارده ها دارد.
  • ارده سبوس دار یا ارده سیاه: استفاده این ارده بیشتر برای افرادی که مشکلات گوارشی یا دردهای روماتیسمی دارند مفید است. این ارده قیمت بالاتری از سایر ارده ها دارد و به دلیل دارا بودن سبوس زیاد رنگ تیره ای دارد و در سراسر کشور تولید می شود.
  • ارده طعم دار: این نوع ارده به دلیل طعم های مختلف آن بین بسیاری از مردم مورد استقبال قرار گرفته است. ارده های طعم دار در مزه ها و طعم های مختلفی تهیه می شود مانند: ارده پرتقالی، ارده توت فرنگی، ارده شکلاتی و غیره. قیمت این نوع ارده نیز نسبت به ارده ساده گران تر می باشد.

عوامل موثر بر ماندگاری ارده

عوامل موثر بر ماندگاری ارده ارده مانند سایر مواد غذایی شرایط نگهداری خاص خود را دارد. این محصول به دلیل داشتن اسیدهای چرب محلول در ساختارش باید دور از گرما و نور مستقیم آفتاب نگهداری شود زیرا تابش مستقیم آفتاب باعث می شود ارده خواص خود را از دست بدهد پس بهتر است در جای خشک و خنک نگهداری شود.

اگر شرایط نگهداری از ارده مطلوب باشد می توان آن را به مدت یک سال نگهداری کرد و اگر مدت زیادی از ارده استفاده نکنید ارده رسوب می کند به این شکل که روی آن روغن می گیرد. این موضوع هیچ گونه ارتباطی به خراب شدن و یا نامرغوب بودن ارده ندارد و تنها مربوط به این می شود که مدت زیادی از ارده استفاده نشده است. برای مصرف این گونه ارده ها بهتر است قبل مصرف خوب مخلوط شود. برای جلوگیری از رسوب شدن ارده باید هفته ای دوبار ارده را با قاشق هم بزنید. همچنین ارده نباید در فضای مرطوب نگهداری شود. اهمیت ندادن به روش های نگهداری از ارده باعث می شود کیفیت و مواد مغذی ارده از دست برود. از نشانه های فاسد شدن ارده می توان به تغییر رنگ آن و بوی تند و صابونی آن اشاره کرد.

روش های شناخت بهترین ارده برای صادرات

روش های شناخت بهترین ارده برای صادرات ارده از محصولاتی است که هیچ گونه مواد افزودنی و مواد شیمیایی در آن وجود ندارد و تنها با کنجد تهیه می شود. تشخیص ارده اصل و خالص نیازمند تخصص و مهارت می باشد بنابراین بهتر است براس خرید این محصول، آن را از مراکز خرید معتبر و برند های معتبر تهیه نمایید. برای تهیه ارده صادراتی و باکیفیت بهتر است از کنجدهای مخصوص این کار استفاده کرد. در اینجا به برخی از مشخصات ارده باکیفیت و صادراتی بر اساس خرید بهتر اشاره می کنیم:

– ارده خوب دارای طعمی خوش و عطر خاصی می باشد، تلخی ارده آزاردهنده نیست و طعم آن بین عموم مردم مورد تایید است و هیچ گونه طعم بدی ندارد.

– رنگ ارده یکی از راه های شناسایی ارده اصل می باشد. ارده ی خوب رنگ سفید مایل به کرم دارد. تیره بودن ارده به نوع کنجد آن بستگی دارد.

– ارده اصل نه خیلی رقیق است و نه خیلی غلیظ و داشتن هر کدام از این حالت ها نشان دهنده طی نشدن اصولی فرایند تولید می باشد. می توان گفت ارده ای که غلیظ است شامل مواد افزودنی می باشد و از فراورده های ارده می باشد مانند حلوای ارده.

– تهیه ارده در شهرهایی که کنجد در آن ها کشت می شود به دلیل دسترسی راحت به کنجد هم قیمت مناسب تری دارد و هم کیفیت بهتری دارند.

مرکز فروش ارده اصل اردکان با نازلترین قیمت

مرکز فروش ارده اصل اردکان با نازلترین قیمت یکی از مهم ترین مراکز تولید ارده در کشور، استان یزد می باشد که سابقه ای قدیمی در تولید این محصول دارد. از آن جایی که ارده از پر استفاده ترین و مقوی ترین محصولات کنجدی به شمار می رود تقاضای زیادی برای خرید این محصول وجود دارد.

مرکز فروش ارده اصل اردکان، مرغوب ترین و بهترین ارده را با بسته بندی های بهداشتی و استاندارد و در وزن های مختلف با نازلترین قیمت عرضه می کند. مصرف کنندگان و خریدان این محصول می توانند انواع ارده را مطابق سلیقه و ذائقه خود انتخاب کرده و در وزن مورد نظر خود آن را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما