مرکز پخش ارده در زنجان با قیمت مناسب

ارده زنجان از جمله باکیفیت ترین انواع ارده تولید شده در کشور است که در صادرات هم مورد استفاده قرار گرفته و بیش از همه به کشورهای همسایه ارسال می شود. شهرهای مختلفی مانند ملایر، دارای بهترین نوع ارده هستند که به شیوه کاملا طبیعی تولید و با قیمت مناسب به بازار عرضه می شوند. در مرکز پخش ارده، می توان این محصول را در ظرف های یک کیلویی تا دبه های 10 کیلویی خریداری کرد.

مرکز پخش ارده در زنجان با قیمت مناسب

چند توصیه قبل از خرید ارده

چند توصیه قبل از خرید ارده بدن انسان نیازمند دریافت انواع ویتامین ها، مواد معدنی، چربی های مفید، پروتئین، فیبر و … است تا از سلامت کامل برخوردار بوده و انرژی مورد نیاز برای فعالیت های روزانه را تامین سازد. تنوع بخشیدن به رژیم غذایی و استفاده از مواد خوراکی کاملا طبیعی و ارگانیک، می تواند تامین کننده نیاز انسان برای دریافت انواع ویتامین ها و مواد ضروری مورد نیاز بدن باشد.

یکی از این خوراکی های کاملا طبیعی و ارگانیک، ارده است. ارده اصل و خالص را از کنجدهای تازه و سالم تهیه می کنند و بدون افزودن هیچ ماده اضافی مانند انواع شیرین کننده ها و یا روغن های دیگری، راهی بازار خواهند کرد. بهتر است قبل از خرید ارده، به چند توصیه مهم توجه شود:

فروشنده معتبر: متاسفانه محصولات تقلبی فراوانی در بازار وجود دارد و از آنجایی که ارده یک ماده خوراکی است و نمونه های تقلبی آن می تواند زیان های فراوانی برای بدن داشته باشد، حتما این محصول را از فروشنده معتبر دریافت کنید.

کیفیت: ارده باکیفیت دارای مشخصاتی است که با آگاهی از آنها می توان خریدی مطمئن را انجام داد. هرچه رنگ ارده روشن تر باشد دارای کیفیت بهتری است و در نمونه های طبیعی و خالص، هیچ مزه شیرینی از محصول احساس نمی شود. اگر ارده کاملا ارگانیک باشد، مزه آن کمی به تلخی می زند.

زادگاه: برخی از شهرهای کشور به تولید مرغوب ترین انواع ارده شهرت دارند. ارده ملایر در استان همدان، دشتستان در بوشهر و یا یزد، به دلیل کیفیت استثنائی دارای حسن شهرت بالایی هستند. بهتر است پیش از خرید به زادگاه اصلی که ارده در آن تولید شده است، دقت کنید.

بسته بندی: ارده از جمله محصولات خوراکی است که بی توجهی نسبت به نحوه بسته بندی و نگهداری آن، موجب افت کیفیت محصول خواهد شد. توصیه می شود ارده ای را خریداری کنید که در شیشه و یا دبه های دارای درب نگهداری شده و هیچ راه نفوذی برای ورود هوا و یا حشرات کوچک به درون ظرف وجود نداشته باشد.

آشنایی با بازارهای هدف صادرات ارده

آشنایی با بازارهای هدف صادرات ارده امروزه افراد مختلف به ارزش های غذایی مواد مصرفی خود اهمیت می دهند. به همه مصرف کنندگان ثابت شده است، داشتن یک تغذیه سالم و طبیعی تا چه اندازه می تواند در بهبود شرایط جسمانی آنها و بالا بردن سطح سلامت انسان موثر واقع شود. به همین دلیل است که مصرف مواد خوراکی طبیعی و ارگانیک در میان مصرف کنندگان افزایش یافته و چنین محصولاتی در بازارهای داخلی و خارجی، مشتریان فراوانی دارند.

ارده هم یکی از همین محصولات خوشمزه و طبیعی است که برشمردن تمامی خواص مفید آن نیازمند ساعتها توضیح می باشد. در شهرهای متعددی از کشورمان بهترین کیفیت از ارده توسط کارگاه های محلی و یا کارخانه های معتبر صنایع غذایی، در حال تولید می باشد. ارده تولید شده در کشور، دارای مشتریان فراوانی در بازارهای خارجی است.

از جمله مهمترین بازارهای هدف برای صادرات ارده، می توان به کشورهای همسایه اشاره کرد. صادرکنندگان با انتخاب ارده باکیفیت و اعلا، آن را در بسته بندی های زیبا، استاندارد و بهداشتی آماده سازی کرده و با یکی از شیوه های حمل و نقل، ارده را راهی یکی از گمرکات کشور می کنند. پس از انجام مراحل ترخیص کاری، پرداخت هزینه های مربوط به گمرک و پشت سر گذاشتن مراحل اداری، ارده آماده بارگیری و ارسال خواهد شد.

بازار کشورهای همسایه ایران از این جهت برای صادرکنندگان دارای اهمیت است که اولا رابطه سیاسی و تجاری دوستانه ای میان دو طرف برقرار می باشد و دوما، کوتاه بودن مسافت تا حد زیادی از هزینه های جانبی به ویژه هزینه حمل کالا کاهش داده و پرداختن به این نوع تجارت را برای صادرکننده بسیار پرسود خواهد کرد. کشورهای عراق، افغانستان، امارات، روسیه، کویت، ترکیه، پاکستان، ارمنستان و … از جمله مهمترین مشتریان ارده ایرانی هستند.

بازارهای هدف برای صادرات ارده فقط به کشورهای همسایه محدود نشده و هم اکنون این محصول فروش خوبی در چند کشور اروپایی دارد. صادرکنندگان همواره به دنبال توسعه محدوده فعالیت خود و یافتن بازارهای جدید در اقصی نقاط جهان هستند.

آشنایی با پروسه صادرات انواع ارده از ایران

آشنایی با پروسه صادرات انواع ارده از ایران یکی از بخش های مهم صادرات مواد خوراکی کشورمان به فروش ارده مرغوب در بازارهای خارجی اختصاص دارد. برای این منظور از ارده درجه یک که دارای عطر و طعم طبیعی کنجد بوده و به شکل استاندراد بسته بندی شده باشد، استفاده خواهد شد. صادرات ارده نیازمند رعایت کردن برخی از مقررات و ضوابط خاص درمورد مواد خوراکی است. چنین محصولی باید دارای تاییدیه بهداشت و برگه آنالیز آزمایشگاهی باشد تا اجازه خروج از کشور را بیابد.

پروسه صادرات انواع ارده از ایران، به طور کلی شامل مراحل زیر می باشد:

  • انتخاب محصول باکیفیت: تا زمانیکه صادرکننده نتواند محصولی با درجه کیفیت عالی را به قیمت مناسب از تولیدکنندگان خوشنام بازار تهیه کند، کار صادرات آغاز نخواهد شد.
  • شناسایی بازار هدف: صادرکننده باید با مطالعه دقیق بازار، مشتریان بالقوه را شناسایی کرده و با آنها در مورد فروش ارده وارد مذاکره شود.
  • دریافت کارت بازرگانی: صادرات هر کالایی نیازمند دریافت کارت بازرگانی در حوزه مخصوص به خود است. برای صادرات ارده هم به کارت بازرگانی در حوزه اقلام خوراکی نیاز خواهد بود.
  • ارائه پیش فاکتور: صادرکننده یک پیش فاکتور شامل اطلاعاتی مانند قیمت کالا، مشخصات خریدار، حجم سفارش و … را به گمرک ارائه می دهد.
  • مراحل اداری: با تکمیل مدارک و اسناد مورد نیاز، امور اداری مربوط به گمرک آغاز شده و پس از دریافت برگه ترخیص کاری، محموله ارده در اختیار صادرکننده قرار می گیرد.
  • ارسال: صادرکننده با انتخاب بهترین شیوه حمل و نقل، ارده را بارگیری و عازم کشور مقصد خواهد کرد.

فروش ویژه ارده در زنجان با کیفیت عالی

فروش ویژه ارده در زنجان با کیفیت عالی فروش ویژه ارده در زنجان با کیفیت عالی از سوی تامین کنندگان اصلی این محصول انجام می گیرد. فروشندگان در مراکز معتبر عرضه انواع محصولات خوراکی طبیعی، ارده خالص را با قیمتی ارزان و تضمین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهند. می توان با سفارش عمده ارده درجه یک، از تخفیفات خوبی بهره مند شده و صرفه جویی خوبی در هزینه ها به عمل آورد.

برای خرید از مرکز پخش ارده در زنجان، نیازی به مراجعه حضوری در محل بازار نخواهد بود و کار ثبت سفارش خرید محصول از طریق اینترنتی هم انجام می گیرد. به این ترتیب مشتری در کمترین زمان ممکن می تواند محصول را در حجم دلخواه سفارش داده و در آدرس مورد نظر تحویل بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما