مرکز پخش ارده کنجد درجه یک با قیمت مناسب

ارده کنجد از آسیاب کردن دانه کنجد خام به دست می آید. از این رو افراد زیادی جهت تقویت سیستم ایمنی بدن و قوای جنسی از این ماده غذایی به عنوان صبحانه و یا میان وعده همراه با شیره خرما، شیره انگور و عسل استفاده می کنند. علاوه بر این مصرف این دانه خوراکی مقوی از بروز بیماری هایی از جمله : 1- پوکی استخوان 2- سرطان 3- بیماری های قلبی و بیماری های رحم جلوگیری می کند. همچنین ارده کنجد به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد در تهیه بسیاری از دسرها و غذاها از جمله هوموس، اشکنه ارده و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

مرکز پخش ارده کنجد درجه یک با قیمت مناسب

خصوصیت مهم ارده کنجد با کیفیت

خصوصیت مهم ارده کنجد با کیفیت

کنجد یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده ارده می باشد. از این رو نوع کنجد استفاده شده در تهیه ارده بسیار اهمیت دارد. چرا که کنجد موجود در بازار را می توان به دو دسته تولید داخل و ارقام وارداتی از کشورهای مختلف نظیر افغانستان، لیبی و پاکستان دسته بندی کرد. لذا در هنگام خرید این محصول حتما از فروشنده آن بپرسید از چه نوع کنجدی استفاده کرده است. ارده کنجد ایرانی دارای طعم و عطر و مزه بی نظیری می باشد که استفاده آن در وعده صبحانه موجب افزایش انرژی و تامین مواد معدنی بدن شما در طول روز می گردد.

همچنین نسبت به نمونه های خارجی موجود در بازار از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است. یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید این ماده غذایی اهمیت دارد رنگ آن می باشد. چرا که هر چه رنگ ارده خریداری شده توسط شما روشن تر باشد نشان دهنده تازگی و کیفیت بالای محصول است. همچنین ارده با کیفیت دارای مزه ای ناب و خاص بوده و بسیار رقیق می باشد. بنابراین هر چه میزان غلظت آن بیشتر باشد متاسفانه دارای مواد افزودنی می باشد. همچنین اگر در زمانی که می خواهید این محصول را مزه کنید بوی نامطبوعی داشته باشد نشان از کهنگی آن دارد.

شناخت بازارهای هدف صادرات ارده

شناخت بازارهای هدف صادرات ارده

همانطور که می دانید برای موفقیت در بازار صادرات باید شناخت کافی نسبت به عواملی از جمله : 1- بررسی بازار هدف 2- شناسایی رقبا 3- میزان تقاضا 4- تعرفه صادرات و غیره داشته باشید. امروزه مصرف کنندگان بیشترین حاکمیت را در تقاضای جهانی ایفا می کنند به همین دلیل انتخاب یک بازار هدف صحیح به عنوان اولین قدم در شناخت خواسته های خریداران بسیار اهمیت دارد. از این رو باید بدانید محصول شما چه خریدارن و فروشندگانی دارد. علاوه بر این کشورهایی که متقاضی محصول شما هستند کالای مد نظر شما را به چه میزان، کیفیت و قیمتی به بازار عرضه می کنند.

از این رو اگر شما قصد دارید ارده کنجد را به کشورهای عربی مانند عراق صادر کنید باید ابتدا تحقیق کنید که کشور هدف هر ساله چه میزان از این محصول را به چه قیمت، بسته بندی، ابعاد و کیفیتی از کشورهای دیگر خریداری و وارد می کند. بنابراین شما به عنوان یک فروشنده باید صادرات این کالا را به خوبی آنالیز کنید و نحوه رقابت با کشورهای واردکننده این محصول را شناسایی کنید همچنین بهتر است بدانید رقبای شما چگونه وارد بازار بین المللی شده اند و چه چیزی موجب شده تا محصولشان به انتخاب اول مشتری تبدیل شود.

ارده مرغوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد

ارده مرغوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد

امروزه تاجران و فروشندگان بسیار زیادی به تولید و فروش این ماده غذایی روی آورده اند. از این رو افراد زیادی به فکر تقلب و سودجویی از این محصول می افتند. بنابراین تشخیص ارده اصل و تازه بسیار کار سختی می باشد. بنابراین مهم ترین سوالی که هنگام خرید این محصول در ذهن شما ایجاد می شود این است که چگونه ارده باکیفیت و مرغوب را تشخیص دهیم؟ از این رو ما در این مطلب چند روش ساده برای تشخیص این ماده غذایی در عین حال مقوی به شما معرفی می کنیم.یکی از راه های شناسایی ارده مرغوب ویژیگی های نظیر رنگ ،طمع عالی، بو و مزه خاص آن می باشد.

از این رو رنگ این محصول باید سفید مایل به کرم باشد. بنابراین هر چه رنگ ارده تیره باشد نشان دهنده کهنه گی و تقلبی بودن آن می باشد. همانطور که می دانید زمانی که ارده به مدت زیادی بی حرکت بماند روغن آن جدا می شود و بر روی سطح ان قرار می گیرد. از این رو ارده هایی که دارای روغن بیشتری هستند از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند. همچنین اگر این محصول از کنجد کهنه تهیه شود دارای طعمی تلخ و تند می باشد و باید از مصرف آن خودداری کنید. همچنین این محصول به دو صورت بو داده و غیر بوداده در بازار موجود می باشد که نوع بو داده آن از ارزش غذایی و ماندگاری بیشتری نسبت به نوع دیگر آن دارد.

عرضه بی واسطه ارده کنجد با کیفیت عالی

عرضه بی واسطه ارده کنجد با کیفیت عالی

امروزه با توجه به خواص بی نظیر ارده کنجد مردم بیشتر از گذشته به این موجود کوچک در عین حال مقوی روی آورده اند. همچنین به دلیل قیمت مناسبی که نسبت به دیگر صنایع غذایی دارد بیشتر در سبد غذایی مردم مشاهده می شود. کیفیت ارده کنجد از دیدگاه تجاری و تغذیه ای بسیار اهمیت دارد. در حال حاضر این محصول در حجم و بسته بندی های گوناگون در فروشگاه های سراسر کشور موجود می باشد. همانطور که می دانید قطب تولید ارده شهرستان اردکان استان یزد می باشد و در حال حاضر بالاترین آمار صادرات را به خود اختصاص داده است. از این رو قیمت این محصول بر اساس میزان خالص بودن و درجه کیفیت آن متفاوت می باشد.

در حال حاضر فروشندگان بسیار زیادی به فروش ارده کنجد در سراسر کشور مشغول هستند و سعی دارند بهترین و باکیفیت ترین محصول را به مشتریان خود ارائه دهند. به گونه ای که آن ها این محصول را به صورت عمده خریداری نموده و با سود ناچیزی آن را در اختیار مردم قرار می دهند. چرا که از دیرباز خرید عمده به دلیل حذف واسطه ها و صرفه جویی در وقت یکی از مزایای آن بوده که هم برای فروشندگان و هم خریداران دارای صرفه اقتصادی می باشد. البته بهتر است بدانید ارده کنجد که در بسته بندی صادراتی در بازار موجود است نسبت به نوع کیلویی یا همان فله ای از قیمت بالاتری برخوردار است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین یا حضوری از فروشگاه های سراسر کشور تهیه نمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما