پخش مستقیم ارده درجه یک در دزفول

پخش مستقیم ارده دزفول درجه یک فرایندی است که بواسطه آن محصول بدون واسطه و عمده در اختیار مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار می گیرد که قیمت های ارزان و باصرفه آن سبب شده مشتری بتواند بسیار کم هزینه خرید خود را انجام دهد.

این محصول در بسته بندی های شکیل و بسیار تازه عرضه می شود که مشتری می تواند آن را از این محل با اطمینان خرید کند.

پخش مستقیم ارده درجه یک در دزفول

جایگاه ایران در صادرات ارده به کشورهای همسایه

جایگاه ایران در صادرات ارده به کشورهای همسایه ایران در صادرات ارده از جایگاه بالایی برخوردار است و توانسته انواع این محصول را به کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس ارسال کند, صادرات نقش مهمی در افزایش فروش و سود دارد. واضح است که با توجه به تورم شدید کشور، قدرت خرید مردم رو به کاهش است و شرکت ها برای ادامه حیات باید به فکر افزایش فروش و سود باشند. شایان ذکر است که این امر امنیت کسب و کار را افزایش می دهد.

علاوه بر بازار داخلی، تجار در بازارهای بین المللی نیز حضور دارند که در این عرصه نوآوری های آنها در حال افزایش است. زیرا کالاها و خدمات آن ها باید در گستره و کیفیت بین المللی باشد و آن ها باید پیوسته در جهت ارتقای محصولات و نوآوری در روش های کاری خود تلاش کنند.

نام تجاری در حال حاضر یکی از مزایایی است که کسب و کارها باید برای ایجاد آن بودجه در نظر بگیرند. زیرا این یکی از سودآورترین عوامل در صادرات است. تجار در مواجهه با بازار جهانی بیشتر یاد می‌گیرند و تجربه کسب می کنند که این باعث موفقیت بیشتر آنها در بازار داخلی می‌شود.

از آنجایی که صادرات مواد غذایی مانند ارده به سایر کشورها از حساسیت بالایی برخوردار است، تجار باید هنگام انجام این تجارت با قوانین داخلی، قوانین مقصد و صادرات مطابق با این قوانین و اصول آشنا باشند. یکی از مهم ترین قوانین اخذ مجوز صادرات مواد غذایی است و باید بدانید که مراحل اخذ این مجوز با سایر کالاها کاملا متفاوت است. اولین قدم برای دریافت این مجوزها، اخذ کارت بازرگانی است. پس از ارائه این کارت می توانید مجوز صادرات دریافت کنید.

البته این مجوز برای صادرات محصولات غذایی مانند ارده است. از دیگر مجوزهای لازم برای این تجارت مجوز از وزارت بهداشت و قرنطینه و گواهی استاندارد می باشد. یکی دیگر از گواهینامه های مهم و ضروری برای صدور مجوز صادرات مواد غذایی، اخذ گواهینامه انرژی هسته ای است.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ارده در بازار

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ارده در بازار عوامل زیادی بر قیمت ارده تاثیرگذار است که در اینجا به ذکر مواردی از آن ها می پردازیم:

  • ارده از دانه های کنجد تولید شده که نوع و کیفیت دانه در کیفیت نهایی محصول و قیمت آن اثرگذار می باشد و در صورتی که کنجد تازه و ممتاز باشد ارده آن نیز مرغوب تر است. مثلا کنجدی که دارای روغن زیادی بوده ارده ای چرب تر خواهد داشت.
  • نحوه تولید نیز بر کیفیت و قیمت آن اثر گذار است و نمونه ای که خالص و بدون افزودنی باشد مسلما طبیعی تر خواهد بود, لذا در صورتی که این محصول به شکل سنتی تولید شود روغن آن گرفته نمی شود بنابراین گرانتر است و نوع صنعتی به دلیل اینکه روغنش گرفته شده و جداگانه عرضه می شود ارزانتر خواهد بود.
  • ارده بسته به گونه کنجدی که از آن تهیه می شود رنگ و قیمت مختلفی دارد که در صورت تولید بالا و عرضه زیاد در بازار قیمت ها کاهش پیدا می کند و بالعکس اگر کنجد در کشور تولیداتش کم شود با کمبود ارده و افرایش قیمت آن مواجه خواهیم شد.
  • نحوه تولید نیز از عوامل تاثیر گذار بر نرخ این محصول است و در صورتی که عمده و بدون واسطه عرضه شود قیمت های ارزانتری خواهد داشت چون یکی از عوامل مهم در افزایش قیمت ها حضور واسطه ها در این فرایند هستند که با اختصاص سود برای خود قیمت ها را بالا می برند.
  • امروزه به دلیل نوساناتی که در بازار وجود دارد همیشه این محصول نرخ یکسانی نداشته و قیمت آن در حال تغییر بوده است که نوع بسته بندی, هزینه های تولیدی, وزن و میزان خرید نیز در نرخ اثر گذار است و تولید کننده ارده اگر کنجد را ارزانتر خریداری کند مسلما ارده را نیز ارزانتر به دست مشتری می رساند.

معیار اصلی در تولید ارده با کیفیت

معیار اصلی در تولید ارده با کیفیت معیار اصلی در تولید ارده کیفیت و طبیعی بودن آن می باشد که نشان دهنده خلوص محصول است, بهترین آرد کنجد نوعی است که از کنجد بو داده ایرانی تهیه شود. کنجد ایرانی ایده آل ترین نوع کنجد برای تهیه این محصول است که با تفت دادن و برشته کردن طعم و عطری بی نظیر و فوق العاده به دست می آورد.

به طور کلی عوامل تعیین کننده زیادی در کیفیت تولید ارده مرغوب وجود دارد که در این میان نوع کنجد مصرفی و طرز تهیه ارده از مهمترین عوامل می باشد. گاهی می بینیم که برخی از تولیدکنندگان از کنجد بی کیفیت و کهنه یا مخلوط کنجد بی کیفیت و مرغوب و هزاران روش متقلبانه دیگر استفاده می کنند که در اینصورت هزینه تولید برای آنها بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر است و به نظر اقتصادی تر به نظر می رسد.

بو و طعم ارده را می توان مهمترین معیار سنجش و ارزیابی کیفیت آن دانست. توضیح عطر دانه کنجد با کنار هم گذاشتن کلمات بسیار دشوار است، افراد با تجربه اغلب از طریق عطر و بوی آن به کیفیت و تازگی دانه کنجد پی می برند. لذا توصیه می کنم کالایی تهیه کنید که مدت زیادی از تولید آن نمی گذرد. عوامل زیادی از جمله تاریخ تولید بر رنگ و طعم این خوراکی تاثیر می گذارد.

برای تولید ارده ابتدا دانه های کنجد را به مدت 8 ساعت در آب می خیسانند تا آب به دانه ها نفوذ کند سپس دانه ها را تا دمای بالا در حدود 300 درجه سانتیگراد گرم نموده و بو می دهند بعد آن را آسیاب می کنند تا خمیری سفید مایل به قهوه ای بدست آید. روغن آن نیز بعد از ساعاتی بر روی ارده جمع می شود که این روغن جداگانه بسته بندی می شود.

مرکز فروش ارده با نازلترین قیمت در دزفول

مرکز فروش ارده با نازلترین قیمت در دزفول مرکز فروش ارده درجه یک در دزفول حضور فعالی دارد و این محصول را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد چون فروشنده سعی نموده با عرضه مستقیم بر قیمت های اولیه به میزان قابل توجهی بکاهد تا مشتری بتواند خریدی سودآور داشته باشد. این محصول صادراتی دارای کیفیت های بالایی بوده و به دلیل محبوبیت بسیار زیاد علاوه بر عرضه در داخل کشور در کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای همسایه نیز صادرات می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما