مرکز خرید سه شیره با نازلترین قیمت در ملایر

سه شیره ملایر یک محصول غذایی خاص و محبوب در ایران است که از ترکیب سه شیره ی مختلف از جمله شیره انگور،خرما و توت تهیه می شود. در نهایت مجموعه ی ما به عنوان یکی از مراکز عرضه و پخش، این خوراکی مقوی را با نازلترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد. سه شیره علاوه بر طعمی خوش و شیرینی طبیعی بسیار انرژی زا بوده و خواص و فواید زیادی را نیز شامل می شود.

مرکز خرید سه شیره با نازلترین قیمت در ملایر

آنچه درباره خرید سه شیره اصل باید بدانیم

آنچه درباره خرید سه شیره اصل باید بدانیم میوه های خام همچون انگور، توت و خرما، انجیر و… علاوه بر طعم دلچسب بسیار پرخاصیت هم هستند اما عمرکوتاهی دارند و نمی توان آنها را به مدت طولانی نگهداری کرد؛ با گرفتن شیره ی این میوه ها و ترکیب آنها می توان یک سه شیره یا چند شیره ی مقوی و عالی به دست آورد که مدت نگهداری طولانی تری نیز دارد.

سه شیره یکی از موادغذایی با طبع گرم و پر از خواص مفید برای انواع مشکلات کم خونی، تقویت قوای جسمی و جنسی، تقویت بینایی، جوان کننده پوست، موثر در سردرد میگرن، بهبود عملکرد قلب، مغز و حافظه، درمان سوء هاضمه، رشد کودکان، زایمان راحت تر خانم های باردار و…می باشد. سه شیره را می توان به صورت شربت یا به تنهایی یک یا دو قاشق در روز میل کرد.

متاسفانه امروزه گونه های تقلبی سه شیره در بازار رواج پیداکرده است که مصرف این گونه شیره ها نه تنها خواص مفیدی برای ما نخواهد داشت بلکه مضر نیز خواهد بود. بنابراین قبل از خرید سه شیره باید تا حدی از اصل بودن آن مطمئن شویم. تشخیص سه شیره اصل و مرغوب کار چندان راحتی نیست به طوری که فروشندگان این محصول فقط در صورت داشتن تجربه کافی می توانند به صورت قطعی سه شیره اصلی را از تقلبی تشخیص دهند. برای این تشخیص از راهکار های مختلفی استفاده می شود که به کمک آنها تفاوت های شیره ی مرغوب و بی کیفیت نمایان شود. برای مثال طعم و مزه و رایحه، رنگ، قیمت، میزان غلظت، قیمت، آزمایش کردن سه شیره، شکرک زدن و محل خرید شیره و… که در ادامه به صورت کامل تر به این عوامل و راهکارها خواهیم پرداخت.

شناخت و انتخاب بهترین سه شیره

شناخت و انتخاب بهترین سه شیره سه شیره اصل رنگی متمایل به تیره دارد و باید صاف و شفاف و بدون خاک آلودگی باشد، غلظت آن متعادل و نه خیلی رقیق و نه خیلی غلیظ می باشد. سه شیره مرغوب طعمی شیرین از نوع طبیعی و بدون افزودنی ها دارد، وقتی درب بسته شیره خالص را باز می کنیم باید رایحه ی تند و شیرین میوه به مشام برسد در صورتی که شیره های صنعتی رایحه خاصی ندارند و بوی ترشیدگی و سوختگی می دهند.

قیمت سه شیره نیز در میزان کیفیت آن چندان بی تاثیر نیست؛ شیره ای که خالص تر باشد مسلما قیمت بالاتری دارد. نیازی نیست که شیره ها در یخچال نگهداری شوند؛ شیره ای که تقلبی و ناخالص باشد در محیط بیرون از یخچال کپک زده و ترش می شود.

مطمئن ترین روش تشخیص شیره اصل از تقلبی آزمایش کردن نمونه ای از شیره در آزمایشگاه های موادغذایی است. در نهایت لازم به ذکر است که این راهکارها به علت سخت بودن در امتحان کردن و بررسی نمی تواند اطمینان صد در صدی از اصل بودن سه شیره به ما دهد بنابراین بهتر است که این محصول را از مراکز معتبر و تاییدشده ای تهیه کنیم که دارای استاندارد های لازم در تهیه، پخش و آزمایش سه شیره ی مرغوب هستند.

بسته بندی مناسب انواع سه شیره

بسته بندی مناسب انواع سه شیره سه شیره ارگانیک که از تلغیظ آب میوه ها به دست می آید در شهرهای مختلفی از کشور ما در انواع مختلف تولید و بسته بندی شده و به صورت خرده و عمده به فروش می رسد تا بازار داخلی را تامین کند. همچنین حجم زیادی از این محصول خوراکی و البته دارویی با صادرات به روسیه و دیگر کشورهای جهان به اقتصاد کشورمان کمک می کند.

در بازار فروش سه شیره، این محصول به دو صورت فله و بسته بندی شده عرضه می شود که هر کدام از آنها مشتری های خاص خودش را داشته و مردم طبق نظر و سلیقه ی خود اقدام به خرید می کنند. اما اگر بخواهیم این دو مدل را از نظر بهداشت، کیفیت و سلامت بررسی کنیم می توان گفت که سه شیره ی بسته بندی شده بهتر و سالم تر است و خرید آن بااطمینان بیشتری انجام می شود، البته که قیمت آن هم به دلیل استفاده از ظروف مناسب در خط تولید کمی بالاتر می باشد. شیره اصل دارای بسته بندی منظم و متنوع است که مشخصات لازم بر روی بسته آن درج شده و فاقد بقایای پوست،برگ و ریشه میوه می باشد.

فروش ویژه سه شیره درجه یک در ملایر

فروش ویژه سه شیره درجه یک در ملایر قدمت تولید و مصرف شیره و شهدهای خوراکی طبیعی به هزاران سال قبل برمی گردد. یکی از روش های عرضه در بازار شیره، عرضه و پخش بدون واسطه است که در این روش خریدار و تولید کننده با هم در ارتباط هستند و به علت عدم وجود هر گونه واسطه، محصول مستقیما از تولید کننده به دست مصرف کننده می رسد و به این ترتیب قیمت هم به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند. به همین دلیل است که بسیاری از متقاضیان این روش را برای خرید محصول خود انتخاب می کنند.

برای فروش و خرید انواع شیره جات طبیعی از راه های مختلفی میتوان اقدام کرد. روش اول مراجعه به بازارهای سنتی و فروشگاه های خیابانی است که وقت و هزینه زیادی صرف می کند. روش دوم خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی می باشد که راحت تر و به صرفه تر است. به طور کلی در تعیین قیمت یک محصول برخی از عواملی که تاثیر گذارند عبارتند از: نوع بسته بندی، حجم محصول، کیفیت و مرغوبیت، روش تولید و عرضه و …

اگر قصد خرید اقلام خوراکی همچون شیره جات را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دارید بهتر است که خرید خود را از فروشگاه ها، مراکز و برند های معتبر تهیه کنید که محصولات را تازه و باکیفیت عرضه می کنند. قبل از خرید آنلاین می توان نظرات خریداران را نیز مطالعه کرده تا از میزان کیفیت و تازگی محصول مطمئن تر شوید.

حال مجموعه ی ما در تلاش است ک انواع مختلف شیره از جمله شیره ی توت، انجیر، خرما، انگور، سیب و انواع ترکیبات مختلف سه شیره و چهارشیره را به صورت مستقیم با بهترین کیفیت و بسته بندی و راحت ترین و به صرفه ترین روش خرید و البته با نازل ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. جهت خرید و دریافت قیمت محصولات مختلف و یا هر گونه سوال دیگر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما