تولیدی شیره توت صادراتی در کشور

تولیدی شیره توت عرضه کننده این ماده خوراکی و پر خاصیت در ظروف مختلف یا به شکل کیلویی می باشد. توت یکی از میوه های درختی فصل بهار است که دارای خواص متعددی است. کشاورزان و باغداران توت با جوشاندن و حرارت دادن توت تازه در فصل برداشت، امکان استفاده از آن را در فصولی که توت تازه وجود ندارد، ممکن می سازند. شیره توت یکی از بهترین خوراکی ها برای درمان یبوست، کاهش اضطراب و استرس، تقویت کننده عمومی بد و مناسب برای افراد دیابتی می باشد. این محصول توسط کارگاه ها یا کارخانه های مختلف تولید و در بسته بندی های متفاوت در بازار به فروش می رسد.

تولیدی شیره توت صادراتی در کشور

کارگاه تولیدی شیره توت اصفهان

کارگاه  تولیدی شیره توت اصفهانکارگاه شیره اصفهان نوعی واحد تولیدی است که در فصل بهار توت را از باغداران خریداری کرده و به تولید شیره توت می پردازد. شیره توتی که به این شکل به دست می آید، فاقد شکر و مواد افزودنی است و محصولی کاملا بهداشتی و طبیعی می باشد که دارای مجوز های لازم از سوی وزارت سازمان غذا و دارو می باشد.

شیره توتی که به این شکل تولید می شود دارای خواص فراوانی است که در طب سنتی توصیه های زیادی به استفاده از آن شده است. طبع شیره توت گرم و تر است و سرد مزاجان برای تقویت قوای عمومی بدن خود می توانند از آن استفاده کنند.

نحوه ارسال شیره کیلویی در حجم محدود و خرده

نحوه ارسال شیره کیلویی در حجم محدود و خرده همان طور که بیان شد شیره توت هم به صورت کیلویی و هم به شکل بسته بندی شده به فروش می رسد. خریدارانی که قصد خرید شیره توت را در حجم کم و خرده دارند و تمایل به خرید کیلویی آن را دارند می توانند در مورد نحوه ارسال شیره کیلویی از فروشنده سوالات خود را بپرسند.

البته در صورتی که خرید به شکل اینترنتی انجام شود، عملیات ارسال توسط وب سایت فروشنده در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد و دیگر نگرانی در مورد نحوه ارسال، توزیع شیره و فروش شیره توت کیلویی از سوی خریداران وجود نخواهد داشت.

انواع شیره درجه یک ایرانی

انواع شیره درجه یک ایرانیشیره نام ماده ای خوراکی است که از نظر فیزیکی و شکل ظاهری حالت مایع دارد و از غلظتی شبیه به غلظت عسل برخوردار است. انواع شیره های موجود در بازار ایران از بهترین میوه هایی که قابلیت تهیه شیره را دارند تهیه می شود. 

شیره خرما، شیره توت و شیره انگور که به آن اصطلاحا سه شیره نیز گفته می شود، از انواع شیره درجه یک ایرانی به شمار می روند که در طب سنتی مخلوطی از آن برای درمان کم خونی تجویز می شود. 

قیمت شیره توت صادراتی در سراسر کشور

قیمت شیره توت صادراتی در سراسر کشوربخشی از شیره توت با کیفیت صادراتی تولید شده و تولید شیره صادراتی در کارگاه ها یا کارخانجات صنعتی صورت می گیرد. نوع بسته بندی و کیفیت محصول عامل اصلی قیمت گذاری این کالا به شمار می رود و قیمت شیره توت ارتباط مستقیم با این عوامل دارد.

البته قیمت این کالا وابستگی مستقیم به شیوه خرید آن نیز دارد. مثلا خرید فله و کیلویی شیره ارازن تر از خرید شیره بسته بندی شده تمام می شود. یا در صورت خرید عمده و کلی نیز قیمت به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت و ارزان تر تمام خواهد شد.

نمایندگی شیره مرغوب در تبریز

نمایندگی شیره مرغوب در تبریزانواع شیره مرغوب در نمایندگی های فروش آن در شهر های مختلف به متقاضیان آن عرضه می شود. از آن جا که در سال های اخیر مردم علاقه زیادی به استفاده از اصول طب سنتی و گیاهان داروئی پیدا کرده اند و از آن استقبال زیادی نموده اند به همین دلیل تولید و عرضه شیره در نمایندگی های مختلف مانند فروشگاه های عطاری و گیاهان داروئی به وفور مشاهده می شود.

به این سبب انواع شیره مرغوب را می توان در نمایندگی فروش آن در تبریز یا هر شهر دیگری تهیه نمود. در زمینه زمان مصرف و نحوه مصرف شیره نیز توصیه می شود با اطباء سنتی مشورت شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما