تولید کننده چهار شیره درجه یک 1 کیلویی

امروزه بررسی خواص بی نظیر شیره های چهار نوع میوه اعم از خرما، توت، انگور و انجیر نشان داده که می توان آنها را به جای قرص آهن استفاده کرده و از بروز کم خونی و حتی درمان آن استفاده کرد. تولید کننده چهار شیره درجه یک با رعایت تمام نکات بهداشتی برای حفظ خواص منحصر به فرد این محصول توانسته است آن را لا مرغوبیت بالایی تولید و در بسته بندیهای یک کیلویی به بازار عرضه کند.تولید کننده چهار شیره درجه یک 1 کیلویی

طرز تهیه چهار شیره مرغوب در منزل

طرز تهیه چهار شیره مرغوب در منزل چهار شیره محلول تهیه شده از چهار میوه می باشد که بطور جداگانه تهیه شده و با هم ترکیب و مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول معجونی معجزه آسا می باشد که برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد. طرز تهیه چهار شیره بت این صورت است که هر کدام از شیره ها به دلیل تفاوت جزئی که در طرز تهیه دارند حتما باید جداگانه و به صورت مجزا تهیه شوند. مثلا شیره توت بعد از شستشو و پاکسازی باید در ظروف در بسته پخته شده و در حین پخت برای اینکه شیره توت کاملا خارج شود باید هم زده شود. پس از اینکه توت کامل پخته و شیره آن خارج شد باید آن را از صافی رد کرده و دوباره حرارت دهیم تا به غلظت مورد نظر برسد.

برای تهیه شیره خرما روشهای مختلفی وجود دارد که ساده ترین آن این است که خرما را با مقدار کمی آب در ظرفهای در باز حرارت می دهند تا شیره آن کاملا خارج شده و با آب ترکیب شود. سپس آن را از روی حرارت برداشته و از صافی عبور می دهند. شیره انجیر هم به همین نحو تهیه شده و بسته بندی می شود. 

شیره انگور برخلاف سه میوه ذکر شده کمی پر کار تر است، چرا که ابتدا انگور را چیده، تمیز کرده و سپس آبگیری می کنیم. بعد از مرحله آب گیری، آب انگور را با خاک سفید که نوعی خاک قلیایی است حرارت می دهند تا شیره آن به غلظت مناسب برسد و آماده مصرف شود. در نهایت هرکدام از شیره ها را به نسبت مساوی در ظرف جداگانه ترکیب و بسته بندی می کنند.

خرید عمده چهار شیره درجه یک 1 کیلویی

خرید عمده چهار شیره درجه یک 1 کیلویی خرید چهار شیره درجه یک در بسته بندیهای یک کیلویی امروزه از طریق سایتهای معتبر اینترنتی به راحتی امکانپذیر می باشد. خرید از سایتهای اینترنتی راهی مطمئن و کم دردسر می باشد که بسیاری از افراد امروزه آن را برای دستیابی به کالای مورد نظرشان در اسرع وقت برگزیده اند.

در این سایتها محصول چهار شیره در بسته بندیهای متنوع عرضه شده است که بسته بندی یک کیلویی از پرطرفدارترین نوع آن می باشد. شما می توانید برای خرید این محصول با مشاوران سایت ما تماس حاصل نموده و چهار شیره درجه یک ۱ کیلویی و سایر اوزان مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما