خرید انواع شیره خرمای سنتی

شیره خرمای سنتی یکی از پر مصرف ترین و پر فایده ترین خوراکی های سالم به شمار می رود. مصرف این محصول پر خاصیت در بین مردم ایران بسیار زیاد بوده و استفاده از آن به جهت غذایی و دارویی در کشور بسیار متداول است. خرید این محصول عموما از از طریق مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد.

تولیدانواع سنتی این شیره بی نظیر، توسط زنان و مردان روستایی انجام شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرد. مصرف کنندگان می توانند آن را به صورت حضوری و مستقیم از خود تولید کننده تهیه نمایند و بدین وسیله دست واسطه گر را کوتاه نموده و خرید مناسب تری داشته باشند.

خرید انواع شیره خرمای سنتی

5 ویژگی مهم شیره خرما مضافتی

5 ویژگی مهم شیره خرما مضافتی شیره خرما مضافتی دارای ویژگی ها و خصوصیات زیادی می باشد. اولین و مهمترین ویژگی این محصول پر خاصیت این است که یک شیرین کننده طبیعی محسوب شده و به راحتی می تواند جایگزین قند و شکر گردد. میشود در صنایع غذایی و شیرینی پزی از آن استفاده کرد. دومین خاصیت آن مربوط می شود به طبع گرم این شیره. باتوجه به خاصیت آن برای بدن، به شدت نیروزا بوده و ازین رو مورد توجه ورزشکاران قرار می گیرد.

مورد سوم اینکه این ماده مغذی به سبب داشتن انواع ویتامین ها و املاح معدنی ازجمله آهن بسیار خون ساز بوده و برای تمام افراد جامعه مخصوصا بانوان مفید فایده است. مصرف این ماده غذایی بطور مرتب برای دوران قاعدگی بانوان بسیار فایده داشته و از ضعف عمومی ان ها جلوگیری میکند. چهارم این که برای قلب بسیار مفید و بوده و از بالا رفتن فشار خون جلو گیری می کند.

پنجمین ویژگی آن مربوط به بیماران دیابتی می شود. این شیره به دلیل طبیعی بودن دارای قند مضر نمی باشد و گلوگز خون دیابتی ها را سریع بالا نمی برد و باعث بروز مشکلات کمتری برای دیابتی ها می شود.

قیمت انواع شیره خرمای سنتی

قیمت انواع شیره خرمای سنتی قیمت انواع شیره خرما ی سنتی به دلیل تولید آن با خرماهای متفاوت، دارای قیمت های یکسانی نیست و باهم فرق دارند. با توجه به اینکه در تهیه شیره خرمای سنتی، از چه نوع خرمایی استفاده شده است قیمت آن هم فرق می کند. اگر این محصول را مستقیم و بی واسطه از تولید کنندگان خریداری کنیم، بسیار منصفانه و به صرفه تر است.

وحتی می‌شود آن را غیر حضوری تهیه نمود و اینترنتی خریداری کرد. قیمت شیره خرما باتوجه به این نوع خرید کمتر میشود. شما می توانید در هر موقع از شبانه روز آن را سفارش داده و خریداری نمایید.. قیمت آن در فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت ها باهم فرق می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما