خرید مستقیم شیره خرمای سنتی

شیره خرمای سنتی، با کیفیتی عالی، مستقیما در دسترس مصرف کنندگان قرار میگیرد. مشتریان میتوانند شیره خرما سنتی را به شکل مستقیم، از تولید کننده اصلی آن تهیه کنند.

فروشندگانی که قصد تهیه شیره خرما سنتی برند رازقی، سولار، زنبور طلایی، را دارند می توانند ان را از سراسر کشور، به شکل بسته ای خریداری کرده و در فروشگاه های خود، با قیمتی مناسب به فروش برسانند.

همچنین خرید بدون واسطه شیره خرما سنتی مارکهای دیگر از قبیل بالشن، گل بهان و یا شیرین شهد نیز از طریق وب سایتهای معتبر مربوط به فروش این محصول، با مناسب ترین قیمت، امکان پذیر است.

شیره های سنتی ذکر شده، به شکل بسته بندی و یا بصورت فله ای، با کیفیتی بسیار عالی ، در فروشگاهها در اختیار متقاضیان عزیز قرار خواهد گرفت.

خرید مستقیم شیره خرمای سنتی

5 ویژگی مهم شیره خرما کبکاب

5 ویژگی مهم شیره خرما کبکاب

خرمای کبکاب، از مهمترین و فراوانترین انواع خرما در منطقه کازرون و دشتستان، می باشد. این خرما، طعمی شیرین داشته و گوشت آن لذیذ میباشد. این محصول در میان مشتریان ایرانی از طرفداران بالایی برخوردار است.

یک ویژگی منحصر به فرد شیره خرما کبکاب این است که، شیرینی آن کاملا طبیعی بوده چرا که از هیچ نمونه ای از قند مصنوعی، در تهیه آن بکار برده نشده است.

این محصول غذایی مقوی، برای آن دسته از افرادی که‌ دیابت نوع ۲ دارند، بسیار مناسب و مطلوب می باشد. همچنین کسانی که از کم خونی رنج میبرند و یا با مشکلات کلیوی، کمبود ویتامین و املاح معدنی روبرو هستند میتوانند از شیره خرما کبکاب، استفاده کنند.

بطور کلی، شیره ی خرما کبکاب، کلیه خواص خرما را یکجا دارد، این شیره سرشار از فسفر و آهن و ویتامین های مختلف، میباشد که مصرف آن، در وعده ی صبحانه، باعث تحریک سلولهای عصبی شده و به عملکرد بهتر مغز کمک فراوانی میکند.

قیمت انواع شیره خرمای سنتی

قیمت انواع شیره خرمای سنتی

شیره ی خرما سنتی، یک محصول کاملا طبیعی و ارگانیک فرآوری شده ی استان بوشهر است که به دلیل طبع گرم و خواص بینظیری که دارد بسیار پرفروش بوده و در میان افراد به خصوص ورزشکاران و آن دسته از افرادی که دچار کم خونی و یا سوُ تغذیه هستند مورد استفاده قرار میگیرد.

شیره ی خرما، فاقد هرگونه مواد افزودنی بوده و خریدار میتواند آنرا به دو شکل عمده و یا شیشه ای، با قیمتی مناسب تهیه کند. قیمت شیره خرما سنتی، بستگی به نوع خرما داشته و با توجه به نوسان قیمتها، نرخ مشخص و ثابتی ندارد.

لذا، خریدار میتواند جهت تهیه ی این محصول، ابتدا با وبسایتهای معتبر مربوط به فروش آن، در تماس بوده و پس از آگاهی از قیمت نهایی آن، اقدام به خرید کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما