صادر کننده شیره خرمای سنتی

شیره خرمای سنتی در زمره خوشمزه ترین انواع شیره قرار دارد، این محصول به شکل ارگانیگ تهیه شده و خواص بسیار زیادی دارد به همین دلیل از محبوبیت ویژه ای در بین افراد برخوردار می باشد.

مرکز صادر کننده شیره خرمای سنتی، انواع متنوعی از این محصول را با کیفیت بالا و در بسته بندی های شکیل به سایر کشورها ارسال می کند، برای کسب اطلاع از قیمت و چگونگی سفارش به صورت آنلاین با این مرکز در ارتباط باشید.

صادر کننده شیره خرمای سنتی

آشنایی با خصوصیات شیره خرمای برحی

آشنایی با خصوصیات شیره خرمای برحی یکی از بهترین و معروف ترین خرماهای تولید شده در کشور خرمای برحی است، شیره بدست آمده از این خرما نیز بسیار شیرین و با کیفیت بوده و خواص فراوانی برای بدن دارد.

برای آشنایی با خصوصیات شیره خرمای برحی، ویژگی های مهم این محصول را بیان می کنیم:

  • یکی از بارزترین خصوصیت این محصول، رنگ تیره منحصر به فرد آن و غلظت فراوان آن است، روش تهیه این شیره در خوشرنگی و شفافیت آن موثر است و غلیظ بودن سبب می شود که سریع کپک نزند و خراب نشود.
  • این شیره خرما از انرژی زیادی برخوردار است و با مصرف آن می توان برای ساعتها انرژی بدن را تامین کرد.
  • یکی دیگر از مشخصه های این محصول میزان بالای آهن و اسید فولیک موجود در آن می باشد که برای تمام افراد به خصوص کودکان و خانم های باردار که در معرض کم خونی ناشی از فقر آهن هستند بسیار مفید خواهد بود.
  • تقویت مغز و افزایش حافظه از ویژگی های این شیره است که دلیل آن هم فسفر فراوان موجود در این ماده غذایی سالم می باشد، به خصوص برای کودکان، دانش آموزان و کهنسالان که نیاز به فسفر بیشتری دارند.
  • سلامتی دستگاه گوارش و بهبود عملکرد آن با استفاده این ماده غذایی مفید تضمین می شود.
  • این شیره حاوی ویتامین دی و ث است که سبب شفافیت و صافی پوست شده و خواص ضد پیری دارد.

عرضه کلی شیره خرمای سنتی

عرضه کلی شیره خرمای سنتی عرضه شیره خرمای سنتی به صورت کلی توسط این فروشگاه معتبر و شناخته شده انجام می شود، این محصول مستقیم و بدون واسطه توزیع می گردد، درجه یک بودن و مرغوبیت از ویژگی های شیره خرما می باشد که کاملا توسط این مرکز تضمین می شود.

علاوه بر این قیمت ارائه شده برای این محصول به علت عرضه مستقیم و کوتاه شدن دست واسطه ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد، خریداران می توانند برای سفارش به سایت تخصصی این مرکز مراجعه کرده و اقسام نمونه های این محصول را در آن مشاهده کنند.

سپس بعد از انتخاب محصول مورد نظر خود، تنها با یک تماس سفارش خود را ثبت کرده و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما