عرضه مستقیم شیره خرما فله و بسته بندی

در حال حاضر ما با انواع بسیار زیادی از خرماها مواجه هستیم که می‌ توان از هر یک از آ نها شیره خرما تهیه کرد. در ایران شیره خرما فله و بسته بندی به وفور یافت می‌ شود و می‌ توانید به راحتی آن ها را خریداری نمایید.

عرضه مستقیم محصولات بیش تر از همه در مناطق جنوبی کشور است و شما با مراجعه به این مناطق می توانید خرید‌ی به صرفه داشته باشید.

عرضه مستقیم شیره خرما فله و بسته بندی

5 ویژگی مهم شیره خرما طلایی

5 ویژگی مهم شیره خرما طلایی شیره خرما طلایی مناسب برای تمامی مزاج ها می باشد و از خواص درمانی کثیری برخوردار می باشد و شما می توانید در مواقعی که نیاز به انرژی زیادی دارید، می توانید از این محصول بهره ببرید.

منبعی غنی از فسفر و آهن بوده و مصرف آن در صبحانه می‌ تواند باعث فعال شدن سلول های عصبی شود، علاوه بر این از ایجاد کم‌ خونی جلوگیری خواهد کرد و دردهای روماتیسمی و امراض شریانی را به خوبی از بین می برد.

در این قسمت به ارائه ویژگی های مهم شیره خرمای طلایی خواهیم پرداخت:

  1. در بسیاری از مناطق کشور، شیره خرما طلایی تهیه می شود.
  2. می توان از شیره خرمای طلایی برای تهیه غذاهایی همچون شیربرنج با شیره، برف با شیره، شیر با شیره و ارده با شیره استفاده کرد، چرا که طعم و مزه آن عالی می باشد.
  3. رنگ شیره خرما شفاف بوده و تحت شرایط طبیعی و سالمی به دست می آید.
  4. از آن برای تهیه حلوا به وفور استفاده می شود، چرا که شیرینی طبیعی دارد.
  5. برای تهیه شیره طلایی به روش سنتی از سه طریق جوشاندن، تهیه در حوضچه های سیمانی و حصیر استفاده می شود.

اما همانطور که اشاره شد شیره خرما از خواص درمانی کثیری برخوردار می باشد، اسیدیته موجود در آن در حد مجاز 3/1 تا 5/0 است و طعم و بویی طبیعی دارد، همچنین این شیره در برابر شکرک زدگی از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.

شیره خرمای طبیعی منبعی غنی از آنتی اکسیدان می باشد، آنتی اکسیدان ها می توانند رادیکال های آزاد موجود در بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند، از بین ببرند. رادیکال های آزاد می توانند باعث ایجاد چین و چروک در پوست صورت شما شوند، بنابراین می‌ توانید با مصرف این محصول پوستی زیبا و باطراوت داشته باشید.

خرید انواع شیره خرما فله و بسته بندی

خرید انواع شیره خرما فله و بسته بندی بازار خرید شیره خرما طلایی بسیار داغ بوده و افراد در اقصی نقاط کشور نسبت به تهیه آن ها از خود رغبت بدن نشان می دهند. در این زمینه شما می توانید با مراجعه به درگاه اینترنتی و با دریافت مشاوره های لازم نسبت به خرید بهترین آن ها اقدام نمایید.

علاوه بر این بازار صادرات این سری از محصولات بسیار داغ می باشد و کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی نسبت به خرید نمونه فله ای و بسته بندی آن‌ ها اقدام می نمایند، بازرگانان با فروش آن ها در نهایت به سود خوبی می‌ رسند و ارز خوبی را وارد کشور می نمایند‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما