عرضه کننده شیره خرما پاستوریزه اصل

شیره خرما پاستوریزه، به نحوی ساخته شده که تمامی باکتری‌ های مضر از بین رفته است. این محصول در کارگاه های تولیدی با بهره گیری از بهترین متریال ساخته شده و سپس راهی بازار مصرف و تولید می شود.

شرکت های بازرگانی به عنوان عرضه کننده ی این محصول به شمار آمده و شیره خرما را در بسته بندی های اصولی از تولید کنندگان خریداری کرده و به متقاضیان آن می فروشند. فروشگاه های عرضه کننده ی شیره خرما، تمامی محصولات خود را از تولیدی و یا شرکت های بازرگانی خریداری کرده و سپس به دست مصرف کنندگان می رسانند. این محصول در تمامی فروشگاه های ارائه کننده ی مواد غذایی عرضه می شود.

عرضه کننده شیره خرما پاستوریزه اصل

بهترین نوع شیره خرما پاستوریزه کدام است

بهترین نوع شیره خرما پاستوریزه کدام است شیره ی خرما در کارگاه های تولیدی، یا استفاده از تجهیزات و متریال مختلف ساخته می شود. شیره ی خرما در بازار انواع و اقسام مختلفی داشته که هر کدام از درنه ی کیفی مختلفی برخوردار می باشند، برای انتخاب بهترین شیره ی خرما کافی است به چند ویژگی آن توجه کنید.

  1. شیره ی خرما مرغوب با استفاده از مواد اولیه ی باکیفیت ساخته می شود، هر چه خرمای بکار رفته شده برای تولید با کیفیت تر باشد، در نهایت شیره ی خرما درجه ی بالاتری خواهد داشت و به عکس از خرنای بی کیفیت شیره ی نامرعوب به دست خواهد آند.
  2. شیره ی خرما رنگ مخصوصبه خودش را دارد، هر چه که شیره ی خرما با کیفیت تر باشد، رنگ آن نیز تیره تر خواهد بود. گاهی شیره ی خرما به قدری تیره بوده کهبه سیاهی متمایل خواهد بود.
  3. غلظت شیره نیز بسیار مهم می باشد. گرانروی شیره از به حدی بالا بوده که اختلاف کمی با عسل دارد. شیره ای که غلظت پایینی دارد و به راحتی جاری می شود، کیفیت آن کم بوده و آب زیادی درون آن قرار دارد. هر چه شیره زمان بیشتری را هنگام پخت گذرانده باشد، تمامی رطوبت آن خشک شده و غلظت بالایی پیدا خواهد کرد.
  4. شیره ی خرمای مرغوب باید عاری از هر گونه ناخالصی باشد. هنگامی که شیره ی رقیق وارد دستگاه پخت می شود، بایستی تمام تکه های خرما از آن جدا شود و به خوبی از صافی گذشته باشد. خر گونه اضافات سبب زبر شدن شیره و تلخ شدن آن خواهد شد.
  5. طعم شیره نشان دهنده ی کیفیت بالای آن می باشد، شیره ی مرغوب بسیار شیرین می باشد، به حدی که خوردن یک قاشق از آن زننده خوااد بود و برای خوردن بایستی با نواد غذایی دیگر ترکیب شود. اگر شیرینی این محصول کم بود و یا شدت کمی داشت، کیفیت آن چندان بالا نخواهد بود.
  6. بعضی از شیره های موجود در بازار پس از گذشت یک ندت شکرک می زنند، چنین چیزی ناشی از تقلبی بودن شیره ی خرما می باشد، چرا که برای تولید آن از پودر قند و یا شکر استفاده شده است و قند موجود در آن به جای فروکتوز، گلوکز خواهد بود. شیره ی خرما اصل در اثر گذشت چندین سال هرگز نباید شکرک بزند.
  7. بوی شیره خرما اصل یکی دیگر از ویژگی های خاص آن می باشد، شیره نباید بوی عجیبی بدهد، تنها عطر خرما داشته و شیرینی آن حس شود.

شیره خرما پاستوریزه چگونه تولید می شود

شیره خرما پاستوریزه چگونه تولید می شود شیره ی خرمای پاستوریزه با نمونه های سنتی فرق دارد، چرا که تنها در کارخاته های مختلف ساخته شده و از شرایط خاصی برای تولید آن استفاده شده است. نام پاستوریزه بدین معنا بوده که تمامی باکتری های مضر موجود در شیره کاملا حذف شده اند و تنها باکتری های مفید باقی می مانند. با این وجود عمر شیره تا حد زیادی افزایش می یابد.

برای تولید شیره خرما چندین مرحله طی خواهد شد.

  • ابتدا خرمای مرغوب انتخاب و سپس هسته و کلاهک آن جداسازی شده و راهی پخت می شود.
  • خرما به همراه آب جوش رادر طرف مناسب قراره داده و حرارت ملایمی به آن داده می شود. حرارت به هیچ عنوان نباید چندان بالا باشد، چرا که سبب بخار شدن آب شده و شیره به درستی تولید نخواهد شد.
  • زمانی که بافت خرما از بین رفت و خرما درون آب له شد، می بایست از یک صافی بسیار مناسب استفاده شود تا باقی مانده ی خرما از آب جدا شود.
  • آب به عنوان شیره ی بسیار رقیق روی حرارت ملایم به آرامی غلیظ خواهد شد.
  • زمانی که رطوبت آن کاملا خشک شد، شیره آماده می شود.
  • در مورد پاستوریزه شدن شیره نیز می بایست شیره ی خرما را که دارای دمای بسیار زیادی است در دستگاه مخصوص قرار داده شود تا در یک زمان کوتاه دمای آن کاملا گرفته شود و خرما افت دما پیدا کند. بدین ترتیب به باکتری ها شوک وارد شده و باکتری های آن کاملا از بین خواهد رفت.
  • برای پاستوریزه کردن کامل شیره چندین بار این مرحله تکرار خواهد شد.

شیره خرما پاستوریزه چه میزان کالری دارد

شیره خرما پاستوریزه چه میزان کالری دارد شیره ی خرما به دلیل نداشتن، هسته و پوست و کلاهک در برار خود خرما از کالری و قند کمتری برخوردار است. برای محاسبه ی میزان کالری در یک شیره ی خرما وجود دارد، می بایست چندین مرحله طی شود. ابتدا چند نمونه ی شیره ی خرما را از چندین درجه ی کیفی انتخاب کرده و سپس از هر کدام پیمانه ای مشخص جدا کرده و وارد آزمایشگاه جهت بررسی قرار داد.

هر کدام از شیره ها با توجه به درجه ی کیفی که دارند، دارای کالری نختلفی می باشند، اما میزان کالری یک شیره ی خرمای مرغوب به صورت میانگین بدین ترتیب می باشد. ۱۰۰ گرم از یک شیره ی خرما حدود ۲۷۰ کیلو کالری خواهد داشت. که با توجه به این حجم از کالری در مصرف شیره ی خرما باید اصول مناسبی را رعایت کرد. باید میزان مصرف شیره ی خرما در روز کنترل شود، چرا که مصرف غیر عادی مضر خواهد بود.

فروش ویژه شیره خرما پاستوریزه اصل

فروش ویژه شیره خرما پاستوریزه اصل شیره خرما در بازار توسط شرکت های مختلف توزیع می شود. گاهی تولید کننده به صورت مستقیم اقدام به توزیع شیره خرما در بازار می کند. فروشنده برای فروش بهتر محصولات و جلوگیری از انبار داری شرایط ویژه ای را برای بروش محصولات در نظر می گیرد. به عنوان مثال، اگر به جای یک شیشه یک شلف از این محصول خریداری شود، قیمت آن شامل ۴۰ درصد تخفیف خواهد شد.

شیره خرما بسته بندی ممکن است دارای افزودنی هایی جهت افزایش طول عمر باشد، برین ترتیب حتما به تاریخ انقضا آن توجه ویژه داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما