عمده فروشی شیره خرما غلیظ ارزان

شیره ی خرما یک ماده ی غلیظ بدست آمده از خرما است، این شیره از بهترین نمونه های شیره است و دارای ارزش غذایی بالایی است، در طب سنتی برای درمان بیماری های زیادی به خوردن شیره ی خرما توصیه و تاکید می شود. شیره خرما علاوه بر خواص درمانی دارای مزه ای شیرین و دلنشین است.

این سایت به عنوان یک فروشگاه عمده فروشی شیره خرما غلیظ ارزان می کوشد تا محصولی باکیفیت را در مقادیر مختلف به مشتریان خود به صورت آنلاین و غیر حضوری در کنار روش خرید حضوری ارائه دهد.

عمده فروشی شیره خرما غلیظ ارزان

شیره خرما غلیظ چه خواصی دارد

شیره خرما غلیظ چه خواصی دارد همانطور که گفته شد شیره ی خرما دارای مقدار زیادی ویتامین و پروتئین است که هریک برای سلامت بدن ضروری هستند، طبع شیره ی خرما گرم و خشک است و مصرف آن به افرادی که دارای مزاجی سرد هستند و در روزهای سر سال پیشنهاد می شود‌. خواص درمانی و دارویی شیره ی خرما سبب اهمیت و استفاد بسیار این محصول غذایی شده است.

انواع شیره خرما یک ماده ی انرژی زا برای بدن محسوب می شوند، این شیره با افزایش میزان انرژی بدن خصوصا در کودکان توانایی انجام فعالیت های مختلف را افزایش داده و همچنین در هنگام درس خواندن به آنها برای فراگیری بهتر و سریع تر کمک خواهد کرد.

برخی باکتری های موجود در روده مفید هستند و بیشتر شدن آنها باعث بهبود بخشیدن به حرکت های روده و در نهایت عملکرد درست آن می شود، خوردن شیره ی انگور با افزایش باکتری های مفید در روده باعث سلامتی دستگاه گوارش شده و از مشکلات این دستگاه مانند بیماری یبوست جلوگیری می کند و در صورت ایجاد بخاطر داشتن خاصیت ملینی که دارد آن را به خوبی رفع می کند.

چشم و بینای سالم یک نعمت است که بر هیچکس پوشیده نیست، مصرف شیره خرما بخاطر داشتن ترکیبات و مواد مفیدی همچون ویتامین آ و کاراتوئید که در خود دارد باعث تقویت چشم شده و از بیماری های مربوط به بینایی همانند شب کوری، که یک بیماری آزار دهنده و خطرناک است و با علائمی همچون خشک شدن چشم همراه است و امکان عفونت چشم را بسیار افزایش می دهد، جلوگیری می کند.

یکی از اصلی ترین خواص درمانی مه شیره ی خرما دارد و همواره در طب سنتی به آن تاکید شده، کمک به رفع کم‌خونی است. کم خونی یک بیماری است که در اثر کمبود و یا فقر آهن ایجاد می شود و این کمبود آهن می تواند دلایل مختلفی داشته، شیره ی خرما سرشار از مواد معدنی نظیر آهن است و خوردن این دسته از مواد غذایی که دارای آهن هستند به رفع فقر آهن و در ادامه کم خونی کمک می کنند.

این شیره فوق العاده می تواند در کنار دارو ها و مکمل هایی که برای درمان کم خونی توسط پزشک تجویز می شوند استفاده شود تا بر میزان تاثیر گذاری دارو ها بی افزاید، افرادی که به طور مادر زاد این مشکل را دارند نیز می توانند با خوردن شیره خرما به رفع مشکل خود کمک کنند.

داشتن وزنی ایده آل همیشه و برای همه ی افراد مطلوب است، برخی افراد از لاغری مفرط رنج می برند و بدنبال راهی برای افزایش وزن خود هستند، مصرف مکمل های شیمیایی اگر چه به طور موقت به وزن گیری کمک می کند اما در پی مصرف آن عوارض خطرناک و جبران ناپذیری به بدن و سلامت آن وارد می شود، یکی از فواید شیره خرما بالا رفتن وزن بدن در کسانی است که وزن پایین تر از استانداردی دارند است.

تپل و یا به عبارت دیگر پر کردن صورت خاصیت دیگر این شیره است و در صورت مصرف مداوم و منظم می تواند به خوبی لاغری صورت را رفع کند. این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای انواع روش و مکمل های شیمیایی است.

پوست یکی از ملاک های زیبایی است و سالم بودن آن در زیبایی خیلی اهمیت دارد، مصرف شیره خرما به دلیل داشتن ویتامین های مفید برای پوست همچون ویتامین ث و دی باعث پیشگیری و کاهش سرعت شلی و افتادگی پوست که با افزایش سن اتفاق می افتد شده و با کاهش چین و چروک های روی سطح پوست به فرد برای داشتن پوستی صاف و یکدست کمک شایانی می کند.

در هنگام مصرف شیره خرما باید به این نکته توجه داشت که این شیره به دلیل داشتن طبعی گرم همانند سایر مواد غذایی با این طبع ممکن است باعث ایجاد جوش و یا آکنه شود پس بهتر است همراه دیگر محصولات گرمی مانند ارده استفاده نشود و در عوض خوراکی های سرد در کنار آن مصرف شود.

برای بیان دیگر فواید خوردن این شیره عالی می توان به افزایش میل و توان جنسی و رفع مشکلات این زمینه، رشد بهتر مو و کاهش ریزش آنها با ایجاد گردش خون مناسب، افزایش میزان تراکم و استحکام استخوان ها و پیشگیری از بیماری هایی مانند پوکی استخوان و التهاب مفاصل، برقرای تعادل در فشار خون و کاهش فشار خون بالا، افزایش سطح ایمنی بدن و جلوگیری از ورود سرماخوردگی و آنفولانزا به بدن، تقویت قلب و کاهش مشکلات قلبی و عروقی و مرگ و میر های به این دلیل و… اشاره کرد.

معیارهایی برای خرید شیره خرما ارگانیک

معیارهایی برای خرید شیره خرما ارگانیک برای انجام خریدی درست و اصولی بهتر است در هنگام تهیه محصول به نکاتی که نشان دهنده اصل و خالص بودن آن است توجه شود، در این مطلب برخی ویژگی های شیره خرما ارگانیک و باکیفیت را مرور و بررسی خواهیم کرد تا در هنگام خرید با توجه به آنها بتوان محصولی درجه یک را خریداری کرد.

اولین نکته رنگ شیره خرما است، این شیره دارای رنگی قهوه ای و تیره و البته شفاف است، شیره هایی با رنگ روشن و کدر اصل و مرغوب نیستند، دومین نکته میزان غلظت شیره است، این شیره نه خیلی غلیظ و یا سفت است و نه خیلی شل و رقیق مانند آب، بنابراین شیره خرما اعلا غلظتی مناسب دارد.

طعم فوق العاده شیرینی که این شیره دارد و بدون استفاده از هیچ‌ ماده ی دیگری به خوبی احساس می شود دیگر ملاک مرغوبیت شیره خرما است که باید به آن دقت شود. شیره ی خرمای اصل به سرعت در ظرف ته نشین می شود این در حالی است که شیره خرمای با کیفیت نامناسب اینگونه عمل نمی کند. شکرک نزدن شیره با گذشت زمان عامل تعیین کننده کیفیت دیگری است.

بررسی خاصیت آنتی اکسیدانی شیره خرما غلیظ

بررسی خاصیت آنتی اکسیدانی شیره خرما غلیظ آنتی اکسیدان ها دسته ای از ترکیبات طبیعی هستند که در سلامت و بهبود عملکرد اعضاء و بخش های مختلف بدن بسیار تاثیر گذار هستند، این ترکیبات در برخی مواد غذایی از جمله انواع خرما و شیره تولید شده از آن به فراوانی یافت می‌شوند.

منشأ اصلی بیماری های خطرناک مانند انواع سرطان که تهدیدی جدی برای سلامت جسم و جان به حساب می آیند، وجود رادیکال های آزاد در بدن است که با تخریب سلول های سالم باعث به وجود آمدن و رشد سلول های سرطانی می شوند، آنتی اکسیدان ها با مبارزه با این رادیکال ها و از بین بردن تاثیرات مخرب آنها، باعث جلوگیری از به شکل گیری سرطان می شوند.

تولید کننده انواع شیره خرما غلیظ ارزان

تولید کننده انواع شیره خرما غلیظ ارزان شیره ی خرما در همه ی فصول سال و در همه ی نقاط کشور طرفداران بسیار زیادی دارد و در وعده های مختلف علل خصوص صبحانه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، به همین جهت بازار خرید و فروش این ماده ی خوش طعم و مغذی همواره پر رونق است.

مجموعه ما یک تولید کننده انواع شیره خرما ارزان است که تمام توان خود را برای تولید شیره خرمایی عالی و قیمت گذاری مناسب آن به کار گرفته است تا همه ی افراد بتوانند این محصول را تهیه و از خواص بیشماری که دارد بهره‌مند شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما