فروشگاه مرکزی شیره خرما طبیعی اصل

شیره خرما طبیعی اصل مصارف گسترده ای در صنایع تولید مواد غذایی دارد. از آنجایی که مصرف خانگی شیره خرما در فصول سرد سال افزایش می یابد، خرید عمده آن از فروشگاه های مرکزی توزیع، مزیت هایی را برای فروشندگان به همراه خواهد داشت. در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی همه جانبه مزیت های فروش شیره خرما بپردازیم.

فروشگاه مرکزی شیره خرما طبیعی اصل

شیره خرما طبیعی چه مشخصاتی دارد

شیره خرما طبیعی چه مشخصاتی دارد شیره خرما فرآورده ای طبیعی و ارگانیک است که از تغلیظ خرما به دست می آید. برای این منظور ابتدا انواع خرمای شیره دار و تازه را تمیز کرده و می شویند. کلاهک و هسته خرما را نیز جدا می کنند و آن را در دیگ های مسی می ریزند. برای تهیه شیره، متناسب با وزن خرما به آن آب اضافه می کنند و اجازه می دهند تا این ترکیب برای ساعت های طولانی بجوشد.

بعد از حدود هشت تا ده ساعت شیره به دست آمده را از صافی عبور می دهند و مجدداً آن را می جوشانند تا بافت شیره کاملاً غلیظ و یکدست شود. داشتن بافت رقیق و وجود آب اضافی سبب کپک زدن شیره خرما در کوتاه مدت می شود. این روش کاملاً سنتی بوده که در آن محصول تولیدی بدون هیچ گونه ماده افزودنی یا طعم دهنده تولید و بسته بندی می شود.

برای اینکه بتوانید شیره خرما طبیعی را از نمونه های درجه دو و بی کیفیت تشخیص دهید، ابتدا باید به درجه خلوص و عدم ته نشین شدن آن توجه کنید. اگر بافت شیره یکدست نباشد و در ته ظرف ته نشینی کرده باشد، نشان از عدم خالص بودن ترکیب آن دارد.

دقت کنید که رنگ شیره خرما نمی تواند تضمین کننده کیفیت و همچنین درجه خلوص آن باشد. بنابراین سعی کنید هنگام خرید مقداری از شیره خرما را بچشید، احساس طعم خرما و عدم شیرین بودن بیش از اندازه آن به معنی ارگانیک بودن این محصول خواهد بود. امروزه روند تولید شیره خرما به شیوه صنعتی نیز رونق دارد که افزایش عرضه آن به بازار را موجب شده است.

در این شیوه استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و دیگ های بخار سبب شده تا کیفیت محصول تولیدی کاملاً تحت کنترل باشد. همچنین شرایط تولیدی کاملاً بهداشتی است و محصول عرضه شده به بازار دارای کیفیت ممتاز به دور از هر گونه آلودگی یا طعم بد و کپک زدگی می باشد.

اصول نگهداری از شیره خرما طبیعی تازه

اصول نگهداری از شیره خرما طبیعی تازه مصرف شیره خرما به ویژه در فصل زمستان خواص درمانی فوق العاده ای دارد اما عدم نگهداری صحیح آن به ویژه در طولانی مدت سبب از بین رفتن خواص و همچنین طعم و مزه آن می شود. اولین نکته برای نگهداری شیره خرما تازه استفاده از ظروف مناسب است. برای این منظور بطری های شیشه ای یا پلاستیکی استوانه ای و درب دار را پشنهاد می کنیم.

باز بودن درب ظرف شیره خرما در طولانی مدت سبب می شود که بافت آن اندکی سفت شده و طعم شیره نیز تغییر یابد. از قرار دادن شیره خرما کنار بخاری، اجاق گاز یا در مجاورت تابش نور آفتاب نیز خودداری کنید. چرا که در صورت گرم بودن هوا، شیره خرما به راحتی کپک می زند. البته در نظر داشتن دمای محیط برای نگهداری این محصول اهمیت زیاد دارد که نباید نادیده گرفته شود.

نگهداشتن شیره خرما در یخچال نیز سبب می شود که بافت آن سفت شود. به همین علت یکی از بهترین شیوه های نگهداری این محصول به صورت بهداشتی، گذاشتن آن در دمای محیط یا کابینت های آشپزخانه است. چرا که بافت شیره و مزه آن در دمای معمولی کاملاً یکدست و طبیعی خواهد بود.

نکته دیگر اینکه مدت زمان ماندگی شیره خرما اصل حدود یکسال است. با این حال اگر شرایط نگهداری آن مساعد نباشد، سعی کنید در حدود دو یا سه ماه بعد از خرید محصول آن را مصرف کنید. به همین علت نیز خرید شیره خرما در ظروف یک یا دو کیلویی برای مصارف خانگی انتخاب مناسبی است.

شیره خرما طبیعی چه مزایایی دارد

شیره خرما طبیعی چه مزایایی دارد اغلب مصرف کنندگان با انواع مزایای شیره خرما تا حدودی آشنایی دارند. با این حال عده نیز نمی دانند که شیره خرما تاثیر قابل توجه ای در رشد جنین، جلوگیری از افت فشار خون خانم های باردار و تقویت عضلات ورزشکاران می شود. این محصول مقادیر قابل توجه ای آهن و پتاسیم دارد. به همین علت نیز مصرف آن به منزله تامین آهن مورد نیاز بدن و جلوگیری از ابتلا به کم خونی است.

برای کودکان مصرف بیش از اندازه شیره خرما چندان توصیه نمی شود. به همین علت بهتر است به صورت محدود و روزانه یک قاشق غذاخوری از آن به عنوان شیرین کننده و جایگزین شکر در دسرها و مکمل های غذایی استفاده کنید.

دختران جوان و خانم ها می توانند جهت تنظیم فرآیند قاعدگی ماهیانه خود و کاهش دردهای عضلانی روزانه یک یا دو قاشق غذاخوری شیره خرما را به صورت شربت یا ترکیب با انواع نوشیدنی و دسرها مصرف کنند. باید خاطر نشان کنیم که مصرف بی رویه انواع شیره میوه می تواند به افزایش وزن نیز منجر شود.

شیره خرما برای آقایان نیز نقش یک مکمل رژیمی و تقویتی دارد. افزایش اسپرم و قابلیت تنظیم هورمون های مردانه بخشی از خواص این محصول می باشد. عدم ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و فشار خون نیز یکی دیگر از مزیت های مصرف شیره خرما طبیعی برای آقایان به شمار می آید.

صادر کننده بهترین شیره خرما طبیعی اصل

صادر کننده بهترین شیره خرما طبیعی اصل بهترین شیره خرما باید تمامی مشخصه های ظاهری که در این مقاله به آنها اشاره شد را داشته باشد. علاوه بر این موارد قیمت فروش این محصولات نیز تا حد زیادی برای خریداران عمده ترغیب کننده باشد. البته نوسانات بازار قابل کنترل نبوده و گاهاً سبب افزایش مداوم قیمت هر کیلو انواع شیره خرما در بازار می شوند.

فراموش نکنید که حجم عرضه و تناسب آن با تقاضا نیز فاکتور مهمی در تعیین قیمت هر کیلو انواع شیره خرما اصل و صادراتی است. مراکز تولیدی با آگاهی از این موضوع همواره حجم قابل توجه ای از برداشت سالیانه خرما را به تولید شیره اختصاص می دهند.

شرکت های فعال در حوزه صادرات باید بتوانند به صورت مستقیم از تولیدکنندگان اقدام به تهیه و خرید این محصول کنند. دلیل این امر اطمینان از کیفیت شیره خرما و عدم افزایشی قیمت ها با نرخ بالا است. اگر در زمینه صادرات شیره خرما فعالیت دارید برای استعلام قیمت ها و سفارشات مستقیم می توانید از خدمات فروش نمایندگان این مرکز بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما