قیمت انواع شیره خرما ارگانیک عمده

شیره خرما ارگانیک یکی از فرآورده های پرطرفدار است که تولید کنندگان را با روش‌های خاصی از خرمای برداشت شده در نخلستان ها به دست می آورند. این شیر به دلیل مواد مغذی که در خود جای داده است به فراوانی مورد استفاده مصرف کنندگان قرار می‌گیرد به همین دلیل تولید کنندگان آن را به میزان زیاد و با کیفیت تضمین شده تولید می‌کنند و در بازارهای محلی به بازارهای سراسر کشور به فروش می‌رسانند. از آنجایی که قیمت شیره خرما عمده خیلی مناسب در برنامه تون به صرفه تر است پیشنهاد می شود برای خرید شیر های مورد نیاز خود به عمده‌فروشان آن مراجعه نمایید.

قیمت انواع شیره خرما ارگانیک عمده

شیره خرما ارگانیک چه مشخصاتی دارد

شیره خرما ارگانیک چه مشخصاتی دارد شیر خرما حاوی خواص فراوانی مانند قند و مواد مقوی است به طوری که به فراوانی در فصل سرما مصرف آن پیشنهاد می‌شود. در بازار فروش، شیر میوه‌های متعددی وجود دارد که به فروش می رسد به همین دلیل آشنایی با مشخصات شیره خرما خالص ضروری است تا علاوه بر تشخیص آن نسبت به سایر شیره ها، بتوان شیره خرما اصل را از شیره خرما تقلبی تشخیص داد.

مشخصات شیره خرما ارگانیک به شرح زیر است:

  • دارای رنگ قهوه ای مایل به سیاه است.
  • بسیار غلیظ است و گرانروی زیادی دارد، طوری که اگر ظرف حاوی شیره خرما را وارونه نمایید، شیره از آن خارج نمی شود.
  • طعم‌ بسیار شیرینی دارد و شیرینی آن بخاطر قند طبیعی موجود در خود خرما است و به آن هیچ شیرین کننده ای اضافه نشده است.
  • بو و عطر خرما را دارا است و به راحتی می توان آن را از شیره سایر میوه ها با توجه به بویی که دارد تشخیص داد.
  • ساختار کاملا منسجمی دارد طوری که اگر بین دو انگشت قرار دهیم و از هم دور کنیم‌ به راحتی کش می آید.
  • هیچ نوع طعم دهنده و مواد ن‌ه دارنده و افزودنی در ترکیبات آن مشاهده نمی شود.
  • شیره ارگانیک را به راحتی می توان برای مدت زمان طولانی نگه داری کرد و به مرور از آن استفاده کرد.

اگر با مشخصات شیره ارگانیک خرما آشنا باشید به راحتی می توانید از بین انواع کیفیت های شیره خرما، یک شیره مرغوب را تهیه و خریداری کنید.

نکاتی برای خرید شیره خرما ارگانیک غلیظ

نکاتی برای خرید شیره خرما ارگانیک غلیظ استفاده از شیره خرما و نیز و ارگانیک برای حفظ و بهبود سلامتی افراد پیشنهاد می‌شود. از آنجایی که فواید شیره خرما برای بدن بسیار زیاد است توسط افراد به فراوانی خریداری می گردد تا به طور روزانه از آن استفاده شود.

افراد باید هنگام خرید شیره خرما اصل به نکاتی توجه و دقت کنند تا بتوانند با کیفیت ترین و بهترین نوع آن را خریداری نمایند. بعضی از نکاتی که در هنگام خرید شیرینی خرما ارگانیک به آنها باید توجه گردد به شرح زیر است:

  • رنگ شیر باید به رنگ قهوه ای کاملاً تیره باشد، اگر شیره خرما رنگ روشنی داشته باشد نشان دهنده تقلبی بودن آن و همچنین نداشتن غلظت کافی است.
  • شیر باید کاملا خالص باشد و در آن هیچ گونه مواد زائد و افزودنی نباشد و بافت کاملاً نرم و یکدستی داشته باشد.
  • طعم و مزه خرما بدهد، طوری که هنگام چیدن آن شیرینی و مزه خرما احساس شود.
  • شیر خرما کاملاً تازه باشد یعنی ترش مزه نباشد یا کپک نزده باشد و شیره ای باشد که از خرمای برداشت شده در سال جاری بدست آمده باشد.
  • شیره خرما غلیظ باشد و سنگینی آن که نشان دهنده غلظت آن است به راحتی بتوان با بلند کردن طرف شیشه احساس کرد.
  • برای خرید شیره خرما به مراکز معتبر فروش مراجعه کنید تا خرید مطمئن و باکیفیت را انجام دهید.
  • در هنگام خرید شیره خرما ارگانیک، از خریدار در مورد تاریخ تولید آن سوال نمایید تا از تازه بودن آن مطمئن شوید.

استفاده از شیره خرما در فصل های سرد سال و همچنین در مناطق برفی و سرد بسیار رایج است، زیرا قند و انرژی مورد نیاز بدن را فراهم می کند و همچنین انرژی بدن را برای طولانی مدت تامین می کند. اگر در چنین شرایط محیطی قرار دارید پیشنهاد می شود حتما شیره خرما را خریداری کنید و مصرف آن را امتحان نمایید.

عوامل موثر بر کیفیت شیره خرما خالص

عوامل موثر بر کیفیت شیره خرما خالص نخلستان های بسیاری در اکثر نقاط کشورمان وجود دارد که سالیانه از آن مقدار فراوانی خرما برداشت می‌شود، طوری که از این خرما ها علاوه بر اینکه به شکل میوه مصرف می نمایند، محصولات دیگری مانند مربای خرما و شیره خرما را نیز از آن تولید می‌کنند.

شیره خرما به روش های متعددی تولید می گردد که تولید کننده باید در هنگام تهیه آن به عواملی که بر کیفیت آن تاثیر گذارد دقت کند. این عوامل تاثیرگذار بر کیفیت شیره خرمای خالص به شرح زیر هستند:

  • خرما را دست چین‌ کنید و خرماهای نرسیده و خرماهای پوسیده شده را جداسازی نمایید.
  • قبل از درست محلول شیره، خرما را بشویید تا هیچ گونه گرد و خاک و آلودگی بر روی آن نباشد.
  • خرما را در آب حل نمایید و هسته های آن را جداسازی کنید و به میزان متناسب بر روی آن آب بریزید تا محلول رقیقی به دست آید.
  • محلول را بر روی شعله با حرارت ملایم بگذارید تا ذره ذره تبخیر شود و محلول غلیظ گردد.
  • مرتب آن را به کمک همزن هم بزنید تا ته نشین نشود و نسوزد.
  • شیره را تا جایی که قوام بگیرد حرارت دهید تا آب اضافی در آن نماند و بتوان آن را برای طولانی مدت نگه داری کرد و مورد استفاده قرار داد.
  • اجازه دهید تا شیره بدست آمده کاملا سرد سود، سپس آن را در ظرف مناسب بریزید و بسته بندی کنید، تا بتوان مدت زمان بیشتری آن را را بتوان نگه داشت.
  • آن را در جای خنک و دور از تابش نور قرار دهید تا کیفیت آن از دست نرود.

مراکز صادرات بهترین شیره خرما ارگانیک عمده

مراکز صادرات بهترین شیره خرما ارگانیک عمده تولیدکنندگان‌انواع فرآورده ها، از میوه خرما اقدام به تولید مربا و شیره خرما در بسته بندی های کاملا بهداشتی و در وزن های مختلف تولید نموده اند. طوری که علاوه بر آنکه توانسته اند محصول خود را در بازارهای داخلی به فروش برسانند و توزیع سراسری نمایند، توانسته اند شیره خرما ارگانیک را با کیفیت اعلا را به خارج از مرزها بفرستند.

این تولیدکنندگان که جز صادر کننده شیره خرما هستند، این محصول را به جهانیان شناسانده اند، به این صورت که از آن به فراوانی به عنوان یک میان وعده یا صبحانه مقوی به فراوانی استفاده می نمایند.

پیشنهاد می شود اگر قصد خرید شیره خرما دارید، حتما از نوع صادراتی آن را خریداری کنید، زیرا اقلام صادراتی جز باکیفیت ترین نوع شیره خرما است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما