قیمت عمده شیره انگور 100 درصد خالص

خوشبختانه در بسیاری از شهرهای کشور ایران، شیره انگور 100 درصد خالص به صورت عمده و گسترده تولید می شود. این محصول به روش های متفاوتی اعم از عمده و تکی به فروش می رسد که قیمت عمده آن نسبت به قیمت خرید تکی بسیار ارزان تر و مناسب تر است؛ زیرا خرید عمده باعث کاهش قیمت محصول مورد نظر می شود. قیمت عمده شیره انگور 100 درصد خالص

طرز تهیه شیره انگور خانگی

طرز تهیه شیره انگور خانگی شیره انگور یکی از خوراکی های فوق العاده خوش طعم و مقوی است که برای درمان و جلوگیری از انواع بیماری ها مانند کم خونی و کمبود آهن بسیار مناسب و مفید می باشد. برای تهیه شیره انگور از دو روش صنعتی و سنتی استفاده می کنند که در اینجا به توضیح روش سنتی یا همان خانگی می پردازیم. 
برای تهیه این شیره مراحلی وجود دارد که در اولین مرحله باید، انگور ها را با روش کاملا بهداشتی شست و آن ها را دانه کرد. سپس با استفاده از گوشکوب یا آب میوه گیری آن ها را له کرد تا آب انگور ها جدا شود. برای جدا کردن بهتر آب انگور از تفاله و مواد اضافی بهتر است ان را از صافی رد کنید. 
در مرحله دوم آب انگور را در ظرف مناسب ریخته و سپس بر روی حرارت گذاشته می شود. برای تهیه شیره به روش خانگی از خاک سفید یا خاک مخصوص به نام دوشاب استفاده می شود که می توان آن را از انواع عطاری ها تهیه کرد. زمانی که حباب هایی در کنار ظرف به وجود آمد و قبل از به جوش آمدن، باید خاک را به آب انگور اضافه کرد و کف های جمع شدن بر روی آن را برداشت تا رنگ شیره درخشان و براق شود. 
در مرحله بعد برای ته نشین شدن خاک بهتر است شیره را در ظرفی دیگر بریزید تا کاملا ته نشین شود پس از آن دوباره روی حرارت قرار دهید تا به غلظت کافی برسد.

پخش کننده شیره انگور 100 درصد خالص

پخش کننده شیره انگور 100 درصد خالص در کشور ایران معتبرترین و معروف ترین نمایندگی ها، در زمینه ی پخش شیره انگور 100 درصد خالص مشغول به فعالیت هستند. پخش کننده های این محصول در تلاش اند تا مرغوب ترین و طبیعی ترین شیره انگور را به بازار فروش و خریداران عرضه کنند. همچنین از مهم ترین اهداف این پخش کننده ها مسب رضایت مشتریان و متقاضیان می باشد. از اصلی ترین وظایف آگاه کردن مردم و خریداران از ویژگی های محصول مورد نظر می باشد. 
قیمت پخش شیره انگور به عواملی مانند: کیفیت، خرید عمده و تکی، وزن و اندازه، خرید بسته بندی یا فله ای، طعم و مزه، برند و مارک، نوع مصرف شیره، روش خرید اعم از مستقیم و غیر مستقیم و… بستگی دارد. همه ی این موارد ذکر شده در کاهش و یا افزایش قیمت این محصول تاثیر مهم و بسزایی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما