قیمت کلی شیره انگور بالشن

شیره انگور یکی از مقوی ترین خوراکی های ایرانی است و شیره انگور بالشن یکی از بهترین انواع شیره انگور ایت که به روش های کاملا بهداشتی تولید و عرضه می شود.

قیمت کلی شیره انگور بالشن را می توانید از طریق مراکز پخش شیره انگور مطلع شوید. قیمت این محصول به دلیل عدم وجود واسطه در فرآیند توزیع و فروش برای مصرف کنندگان کاملا منصفانه و مقرون به صرفه است.

قیمت کلی شیره انگور بالشن

مختصری درباره فرآیند تولید شیره انگور

مختصری درباره فرآیند تولید شیره انگور شیره انگور محصولی است که طی یک فرآیند پخت از دانه های انگور تولید می شود. تولید شیره انگور امروزه به دو روش سنتی و صنعتی انجام می گیرد. شیره تولید شده در هر دو روش خواص یکسانی برای بدن دارند، تنها تفاوت زمان کمتری است که به دلیل استفاده از ماشین آلات به جای انسان برای تولید محصول به شیوه صنعتی صرف می شود.

برای تهیه شیره به انگور و خاک سفید نیاز است، خاک سفید را می توانید از عطاری ها بخرید و معمولا برای هر ده کیلوگرم انگور یک کیلو خاک سفید مورد نیاز است. در ابتدا آب انگور باید گرفته شود. شما می توانید از دستگاه آبمیوه گیری استفاده کنید و یا آن ها را با دست له کنید.

آب انگور را با استفاده از یک پارچه به عنوان یک صافی، صاف کرده و خاک سفید را به آن اضافه کنید. شیره انگور ترکیب شده با خاک سفید را نیمی از روز کنار بگذارید تا خاک ته نشین شود. دلیل اضافه کردن خاک سفید، گرفتن ترشی انگور است. در این مرحله آب انگور را بدون خاک روی حرارت قرار دهید تا بجوشد و غلیظ شود.

پس از دو تا سه ساعت، شیره غلیظ می شود شعله را کم کرده و هم بزنید تا سر نرود. زمانی که شیره به غلظت مناسب رسید، شیره آماده است‌، آن را دوباره صاف کرده و در ظرف مناسب بریزید.

غلظت مناسب شیره باید همانند عسل باشد. اگر شیره شل باشد زود خراب می شود و اگر سفت باشد هنگام قرار گرفتن در یخچال سفت شده و غیر قابل خوردن می شود.

پخش شیره انگور بالشن به صورت مستقیم

پخش شیره انگور بالشن به صورت مستقیم با توجه به افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای خرید شیره انگور بالشن، مراکر زیادی به دنبال فروش این محصولات هستند اما باید توجه داشته باشید که بهترین روش، خرید از مراکز پخش شیره انگور بالشن است که به طور مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط هستند و محصول را بدون واسطه به دست مصرف کنندگان می رسانند.

خرید شیره انگور بدون واسطه باعث کاهش قیمت نهایی محصول شده و مصرف کننده خریدی مقرون به صرفه خواهد داشت. این مرکز پخش محصولات را به صورت غیر حضوری ثبت سفارش و به دست شما خواهد رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما