قیمت کلی شیره خرمای کبکاب

قیمت کلی شیره خرمای کبکاب توسط اتحادیه فروش انواع مختلف این نوع شیره های خرما مشخص می‌ گردد و فروشندگان هم موظف هستند این خوراکی ها را بر اساس قیمت تعیین شده به فروش برسانند در مرکز عرضه کلی شیره خرما شما می توانید محصولات مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب خریداری نمایید.

به این دلیل که تمامی خوراکی های موجود در این مرکز فروش از نوع ارگانیک و طبیعی این محصولات می باشند که با استفاده از بهترین خرمای تازه تهیه شده‌اند.

قیمت کلی شیره خرمای کبکاب

مختصری درباره فرآیند تولید شیره خرما

مختصری درباره فرآیند تولید شیره خرما فرایند تولید شیره خرما هم به صورت صنعتی و هم به صورت سنتی انجام می گردد که در نوع سنتی خرما های چیده شده پس از شستشو درون یک دیگه بزرگ جوشانده می‌شوند و پس از رسیدن به غلظت بالا پوره خرما از درون شیره آن جدا شده و صاف می شود.

اما در نوع صنعتی این محصولات تولیدکنندگان این کالا خرماهای تازه را به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری نموده و سپس با ریختن آنها درون حوضچه آب و شستن و ضدعفونی کردن این محصولات آنها را درون دستگاهی دیگر قرار داده و میکس می‌کنند پس از میکس کردن خرما تمامی خرما های له شده به درون دستگاه دیگر و با ترکیب نمودن با آب قرار می‌ گیرند و به آن ها حرارت ملایم داده می شود.

پس از حدود دو الی سه ساعت از حرارت دادن این محصولات شیره آنها از خود خرما جدا می گردد و سپس آنها را صاف کرده و شیره این محصول را جدا می نمایند. در فرآیند تولید این خرما به صورت صنعتی تمامی این مراحل به صورت مکانیزه و بدون دخالت دست می باشد به همین دلیل هم این خوراکی ها از لحاظ بهداشتی بودن قابل اطمینان هستند و گزینه مناسبی برای خرید و مصرف روزانه می باشد.

پخش شیره خرمای کبکاب به صورت مستقیم

پخش شیره خرمای کبکاب به صورت مستقیم پخش شیره خرمای کبکاب به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط این فروشگاه باعث شده است افراد زیادی از سرتاسر کشور خرید از این مرکز پخش را به صورت عمده انجام دهند به دلیل اینکه تمامی محصولات موجود در این مرکز فروش از نوع مرغوب و درجه یک این خوراکی ها می باشند افراد زیادی ترجیح می دهند که کالاهای خود را به صورت کلی خریداری نمایند و از تخفیفاتی که فروشندگان بر روی نرخ فروش عمده این محصولات هم اعمال می کنند بهره مند گردند.

لازم است بدانید که حجم بالای تولید این خوراکی ها باعث شده است هر سال مقدار زیادی از شیره خرمای کبکاب در بسته بندی های شیک و زیبا قرار بگیرد و برای صادرات به دیگر کشورها آماده شود معمولا این نوع صادراتی شیره خرما دارای غلظت بیشتری بوده و از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما