مراکز عرضه ارده خام خوشمزه خانگی

مراکز تولید ارده در ایران در استان هایی مثل یزد به صورت کارگاهی، کارخانه ای و خانگی می باشد که قطب تحویل دهنده خوشمزه ترین ارده خام به صورت بسته بندی یا کیلویی هستند.

شما می توانید با مراکز عرضه این محصول در اینترنت آشنا شوید و خرید خود را انجام دهید.

مراکز عرضه ارده خام خوشمزه خانگی

ارده چیست و چه خواصی دارد؟

ارده چیست و چه خواصی دارد؟ دانه کنجد یکی از دانه های روغنی و گیاهی پر خاصیت می باشد که در تمام دنیا مصرف و طرفدار دارد. ارده نیز یک محصولی غذایی می باشد که دقیقا از همین دانه شگفت انگیز کنجد تولید می شود.

برای تولید ارده که در ایران در استان یزد مرکز و قطب ویژه تولید آن می باشد، ابتدا دانه های کنجد را بعد از بوجاری کردن، کندن پوست و تمیز کردن تفت می دهند. سپس با استفاده از دستگاه های صنعتی آن را خوب آسیاب می کنند که عملا روغن آن در می آید و به حالت یک مایع رقیق می شود که کاملا خالص و بدون شکر یا ماده نگهدارنده می باشد.

طبع ارده گرم است، رنگ آن نیز معمولا کرمی می باشد که بیشتر برای وعده های صبحانه به علت قوت غذایی بالایی که دارد استفاده می شود. البته در انواع شیرینی، دسر و حتی بستنی نیز می توان از ارده استفاده کرد.

در اینجا متوجه شدیم ارده چیست، و اکنون می خواهیم به برخی از خواص فوق العاده شگفت انگیز آن اشاره کنیم:

  • کنجد به جهت اینکه دارای فیتواسترول می باشد برای تنظیم فشار خون و سلامت قلب مفید است که این نکته در مورد ارده نیز وجود دارد.
  • در ارده ماده ای به نام سسامول وجود دارد، این ماده از تکثیر سلول های سرطانی مخصوصا سرطان کبد جلوگیری می کند.
  • سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و برای بدن این ماده مفید است.
  • ارده کنجد به دلیل اینکه سرشار از کلسیم می باشد می تواند برای تقویت استخوان های بدن موثر عمل کند.

فروش تضمینی ارده خام خوشمزه خانگی

فروش تضمینی ارده خام خوشمزه خانگی فروش ارده خام باکیفیت به صورت تولید به روز که کاملا تازه می باشد، برای مصارف خانگی و صنایع غذایی ممکن شده است. فروشگاه های اینترنتی می توانند مستقیما این محصول را حتی در حجم عمده با کیفیت و قیمت کاملا تضمینی این محصول را در اختیار شما قرار دهند.

می توانید ارده را حتی طبق خواسته خود از فروشنده بخواهید که تولید شود تا غلظت آن کم یا زیاد شود و اصولا می توانید در بستر اینترنت از فروشنده های معتبر انواع برند را به آسانی حتی در حجم عمده درخواست خرید کنید. در صورتی که ارده خانگی یا کارخانه ای بخواهید می توانید تامین خود را از اینترنت انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما