مرکز فروش شیره خرما تازه صادراتی

شیره خرما فرآورده‌ای خوش طعم و مغذی است که با استفاده از بهترین خرما تولید می‌شود. در فرآیند تولید شیره خرما تازه از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود و این محصول به شکل ارگانیک تهیه می‌شود. مرکز فروش مستقیم شیره خرما ممتاز و تازه صادراتی، این محصول را به شکل بهداشتی، در بسته‌بندی باکیفیت، به صورت عمده و خانگی به فروش می‌رساند و خرید شیره مرغوب را به روش اینترنتی میسر نموده است.

مرکز فروش شیره خرما تازه صادراتی

بهترین نوع شیره خرما چه مشخصاتی دارد

بهترین نوع شیره خرما چه مشخصاتی دارد

انواع مختلفی از شیره میوه‌های مختلف به روش‌های سنتی و مدرن فرآوری می‌شود. شیره خرما، شیره انجیر و شیره انگور، سه شیره مهمی هستند که در کشور ما با استفاده از میوه تازه فرآوری و تولید می‌شود و دارای فواید بسیاری برای سلامتی است. در بین انواع شیره، شیره خرما به دلیل داشتن مواد معدنی و آلی و طعم خوشمزه از محبوبیت بالایی برخوردار است و تقاضای خرید بالایی دارد. برای اینکه در زمان خرید، بهترین شیره خرما را تهیه کنیم لازم است مشخصات شیره اصل خرما را بدانیم.

مشخصات بهترین و ممتازترین شیره خرما:

  • مهمترین مشخصه شیره خرما باکیفیت، بافت عالی و یکدست آن است. شیره خرما غلیظ، از غلظت مطلوب برخوردار است و حالت آبکی ندارد. این شیره دارای بافت نرم و یکپارچه است و فاقد هرگونه مواد جانبی است. برای اینکه از ظاهر شیره خرما به کیفیت آن پی ببریم کافی است یک قاشق از محصول را به دقت بررسی کنیم. در شیره درجه یک هیچگونه جسم خارجی مانند هسته خرما وجود ندارد.
  • فاکتور دیگری که شیره باکیفیت را متمایز می‌کند، عطر و طعم عالی آن است. شیره مرغوب دارای طعم شیرین خرما است. شیرینی آن در حد نرمال و طبیعی است و طعم خرمای تازه را دارد. محصول دارای عطر اسانس‌های شیمیایی نیست و کاملا ارگانیک است.
  • نوع بسته بندی محصول و عرضه آن، عامل دیگری است که شیره اصل را از نامرغوب جدا می‌کند. شیره اصل خرما در ظروف درب دار پلاستیکی عرضه می‌شود. اطلاعات کامل محصول بر روی بسته درج شده است. همچنین بهترین شیره خرما توسط مراکز عرضه معتبر مانند بازارهای عرضه و فروش آنلاین ارائه می‌گردد و دارای کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب و اقتصادی است.

راهنمای نگهداری از شیره خرما غلیظ

راهنمای نگهداری از شیره خرما غلیظ

از آنجا که شیره خرما یکی از پرمصرف ترین شیرینی‌های طبیعی و ارگانیک در سفره ایرانیان است و در همه منازل ظرفی از این ماده غذایی خوشمزه و مغذی وجود دارد، لازم است نکاتی را برای نگهداری صحیح و اصولی از شیره خرما در منزل بدانیم تا محصول خریداری شده به بهترین وجه و با حفظ کیفیت و عطر و طعم باقی بماند. برای نگهداری از شیره درجه یک خرمای غلیظ در ابتدا باید شیره را در ظرفی مناسب قرار داد.

بهترین ظروف برای نگهداری شیره خرما، ظروف پلاستیکی و شیشه‌ای درب دار هستند که امکان نفوذ و ورود هوا و رطوبت را به حداقل می‌رسانند. توصیه می‌شود انواع شیره و عصاره میوه‌ها در ظروف فلزی نگهداری نشود، چرا که این مواد در مجاورت با برخی فلزات دچار تغییر رنگ و طعم می‌شوند و ممکن است خواص خود را از دست بدهند. پس برای حفظ شیره خرما در ابتدا یک ظرف متناسب با حجم محصول را در نظر می‌گیریم.

نکته دوم قرار دادن شیره خرما در مکان مناسب است. شیره خرما باید در مکانی خشک و خنک، به دور از رطوبت و گرما نگهداری شود. شیره به نحوی تولید می‌شود که رطوبت آن به حداقل می‌رسد و نیاز به نگهداری آن در یخچال نیست و در فضای بیرون هم فاسد نمی‌شود. اما اگر می‌خواهید شیره خرما را برای زمان بیشتری نگهداری کنید می‌توانید آن را در طبقات پایین یخچال قرار دهید و پس از هربار استفاده آن را دوباره در یخچال بگذارید تا از بروز مشکلات احتمالی مانند حشره زدگی و فساد حفظ شود.

اگر شیره خرما را در حجم بالا تهیه و خریداری می‌کنید حتما به فواصل منظم به ظرف حاوی شیره سر بزنید و محکم بودن درب، هوای محیط و وجود حشرات در اطراف ظرف را بررسی کنید تا شیره خرما خراب یا فاسد نشود. اگر شیره خرما در شرایط مطلوبی نگهداری شود برای مدت یک تا دو سال تازه باقی می‌ماند.

عوامل موثر بر کیفیت شیره خرما تازه

عوامل موثر بر کیفیت شیره خرما تازه

شیره خرما به اشکال مختلف و با استفاده از ارقام مختلف خرما تولید می‌شود. عوامل متعددی بر کیفیت شیره خرما ممتاز نقش دارند. بنابراین تولیدات خانگی و صنعتی دارای سطح کیفی متفاوتی هستند. در ادامه این مطلب برخی از پارامترهای موثر بر کیفیت شیره خرما را بررسی می‌نماییم.

عوامل موثر بر کیفیت شیره خرما تازه:

  • اولین عامل تعیین کننده کیفیت شیره، رقم و کیفیت خرمایی است که در تولید و فرآوری این محصول استفاده شده است. هرچه خرما تازه‌تر، حجیم‌تر و خوش طعم تر باشد، کیفیت شیره بالاتر خواهد بود. همچنین شیره‌ای که به روش ارگانیک و بدون دخالت ترکیبات شیمیایی تولید می‌شود دارای طعم بهتر و کیفیت مطلوب‌تری است.
  • نکته دوم، نوع فرآوری محصول و نوع تجهیزاتی است که در فرآیند تولید شیره خرما از آن استفاده می‌شود. اگر از تجهیزات مدرن برای تولید شیره استفاده شود، محصول نهایی دارای غلظت و کیفیت بهتری می‌شود و ماندگاری بالاتری نیز خواهد داشت.
  • در کنار این عوامل، نوع ظرفی که محصول در آن ارائه می‌شود هم کیفیت آن را رقم می‌زند. اگر محصول در ظرفی مناسب و دارای درب استاندارد عرضه شود، ورود هوا و آب به درون آن وجود نخواهد داشت و شیره با همان کیفیت و طعم اولیه، باقی می‌ماند. این عوامل، مهمترین پارامترهای موثر در کیفیت شیره خرما هستند که در مورد انواع شیره و عصاره میوه صدق می‌کنند.

توزیع بهترین شیره خرما تازه صادراتی

توزیع بهترین شیره خرما تازه صادراتی شیره خرما صادراتی تولید شده در کشور ما دارای کیفیت بالای طعم، درصد بالای مواد معدنی و ارزش غذایی بسیار بالا است. از این شیره به عنوان یک میان وعده و یک شیرین کننده ارگانیک در تهیه انواع شربت‌ها و غذاها استفاده می‌شود و محبوبیت بالای آن، فروش این محصول به روش‌های سنتی و الکترونیک را گسترش داده است. در حال حاضر توزیع بهترین و مرغوب‌ترین شیره خرما در بازار فروش آنلاین انجام می‌شود.
در این مجموعه علاوه بر عرضه شیره خرما در حجم خانگی و به صورت بسته‌بندی، شیره خرما درجه یک به صورت کیلویی و فله برای تامین نیاز واحدهای تولید شیرینی، کارگاه‌های تولید انواع کیک و کلوچه و رستوران‌ها عرضه می‌شود. به این ترتیب خریداران عمده و خانگی می‌توانند انواع شیره خرما را از حیث کیفیت و قیمت با هم مقایسه کنند و بهترین محصول را با توجه به نیاز خود، پس از استعلام قیمت و کسب مشاوره، خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما