وارد کننده شیره انگور فله درجه یک

شیره انگور فله درجه یک توسط شرکت وارد کننده آن به بازار عرضه می شود. شیره انگور از آب کردن انگور و جوشاندن آن به همراه نوعی خاک مخصوص به دست می آید که فاقد هر گونه ماده شیمیایی مضر بوده و سرشار از انرژی می باشد.

وارد کننده شیره انگور فله درجه یک

شیره انگور اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟

شیره انگور اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟ دوشاب نام دیگری است که بر شیره انگور نهاده شده است. این خوراکی از آب کردن انگور و حرارت دادن آن به دست می آید. شیره انگور اصل سرشار از کالری بوده و انرژی تحلیل رفته بدن را به آن باز می گرداند. 

انواع ویتامین های گروه بی، سی و آ و املاح ضروری بدن مانند کلسیم، فسفر و آهن از ترکیبات موجود در شیره به دست آمده از انگور می باشند.

در طب اسلامی شیره انگور دارای طبع گرم است و کسانی که سرد مزاج هستند می توانند با مصرف منظم شیره از خواص بی نظیر آن مانند تامین انرژی و گرمای بدن بهره ببرند.

از شیره انگور می توان در ترکیب با سه شیره دیگر یعنی شیره توت، انجیر و خرما چهار شیره تهیه  کرد که معجونی مناسب جهت رفع کم خونی می باشد.

از طرفی در فصول سرد سال که بیماری هایی مانند درد مفاصل زیاد می شود مصرف شیره انگور بهترین پیشنهاد ممکن می باشد.

جهت بهره گیری از مزایای موجود در شیره توصیه می شود از انواع با کیفیت آن استفاده شود. یکی از ویژگی های نشان دهنده کیفیت بالای شیره، غلظت مناسب آن است که امکان نگهداری آن را در فضایی خارج از یخچال نیز به خوبی فراهم می سازد.

انگوری نیز که در تهیه این محصول مورد استفاده قرار می گیرد نقش مهمی در مزه و طعم آن ایفا نموده که طعم این قبیل شیره ها شیرین مزه می باشد.

در صورتی که شیره انگور با موادی مانند ارده کنجد مخلوط شده و در وعده صبحانه مصرف شود باز کننده گرفتگی ها و لخته های موجود در بدن بوده و بهبود دهنده درد های مفصلی می باشد.

قیمت فروش شیره انگور فله درجه یک

قیمت فروش شیره انگور فله درجه یک شیره انگور به دو شیوه تهیه می شود که نوع فله و نوع بسته بندی دو نوع متداول آن می باشد. در مدل فله به دلیل کاهش هزینه های بسته بندی قیمت فروش شیره انگور کاهش یافته و خرید آن مقرون به صرفه می باشد.

دیگر این که در صورتی که خریدار متقاضی خرید حجم قابل توجهی از شیره انگور باشد معمولا فروشنده تخفیف قابل توجهی به خریدار ارائه داده و قیمت آن را کاهش می دهد.

برخی کارخانجات به خرید فله شیره انگور و بسته بندی آن می پردازند که در این صورت خرید فله بهترین شیوه ممکن برای آنها می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما