پخش انواع شیره خرمای سنتی

وضعیت بدنی ما و سلامت و قوت آن بستگی به نوع غذاهایی داشته که مصرف می کنیم، هر چقدر غذاهایمان سالم تر و کم خطرتر باشند، به همان نسبت هم سلامتی بیشتر و بدنی پرقوت تر خواهیم داشت.

اما یکی از مواد غذایی که بیشترین میزان سلامتی را برایمان به ارمغان خواهد آورد، شیره خرماست که قند آن طبیعی بوده و دارای ترکیبات مغذی فراوان می باشد. هم اکنون پخش انواع شیره خرمای سنتی و اعلا صورت گرفته و می توانید نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

پخش انواع شیره خرمای سنتی

بارز ترین ویژگی شیره خرمای زاهدی

بارز ترین ویژگی شیره خرمای زاهدی برای داشتن تنی سالم تر و حالی بهتر، لازم نیست دنبال راه حل های سخت بگردیم، بلکه حتی با ساده ترین راه ها هم می توانیم سلامت و حال خوب خود را حفظ نماییم، فقط کافی است به مصرف غذاهای سالم و مغذی روی آوریم که در این صورت چند قدم از دیگران جلوتر خواهیم بود.

حال یکی از مواد غذایی ای که کاملاً مورد اطمینان بوده و مصرف آن برابر خواهد بود با داشتن سلامت بیشتر، شیره خرما است که از خرماهای خاصی حاصل گردیده و یک طعم شیرین و دلچسب به همراه خاصیت های بیشمار را نصیب هر مصرف کننده می سازد.

اما یکی از انواع این محصول بر حسب نوع خرما، شیره خرما زاهدی است که طعم بی نظیر آن زیر زبان حس شده و در اشاره به بارزترین ویژگی های شیره خرمای زاهدی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. از آنجا که خرمای زاهدی از خرماهای طلایی و رنگ روشن به شمار می آید، شیره مربوط به آن از رنگی مشابه آن برخوردار می باشد، یعنی خیلی تیره نیست.
  2. دارای درصد غلظت مناسبی بوده و کمی شبیه به غلظت مربا می باشد.
  3. همچنین مزه خیلی شیرین آن به وضوح حس شده و با توجه به ترکیبات قوی خود، دارای خاصیت سیر کنندگی بالا خواهد بود و با یکبار تست متوجه این مشخصه می شوید.

صادر کننده شیره خرمای سنتی

صادر کننده شیره خرمای سنتی شیره خرما موجود در بازار که اکنون مخاطبان زیادی را سمت خود سوق داده، از لحاظ نحوه تولید به دو نوع کلی تقسیم بندی می گردد که از جمله آنها می توان شیره خرمای سنتی را نام برد که در مقابل محصولات صنعتی قرار داشته و به روشی کاملاً دستی و طبیعی حاصل می گردد.

این شیره نه تنها ارزش غذایی بالایی را به همراه داشته و سرشار از فیبر، آهن، کلسیم و پتاسیم می باشد، بلکه از نظر طعم و کیفیت نیز در مراتبی بالا قرار گرفته است.

حال با توجه به ویژگی های مطلوبی که در این محصول وجود دارد، شاهد توسعه بازار فروش آن و در نتیجه صادرات شیره خرما عمده به خیلی از کشورهای خارجی توسط برترین مراکز صادرکننده این محصول همچون این مرکز می باشیم که محصولاتی تازه، درجه یک و خالص را گلچین کرده و به صادرات اختصاص داده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما