پخش کننده ارده کنجد عمده

ارده کنجد یکی از فرآورده های به دست آمده از دانه گیاهی کنجد می باشد که با توجه به نوع کنجد ممکن است رنگ آن قهوه‌ای و سفید باشد؛ این ارده در تهیه محصولات غذایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و فوق العاده انرژی زا و مغذی می باشد.

پخش کننده ارده کنجد عمده اقدام به ارائه انواع مختلف این ارده با قیمت مناسب و کیفیت عالی نموده است و خریداران می توانند در تماس مستقیم با این پخش کننده نسبت به استعلام قیمت و سفارش ارده عمده برای آدرس مورد نظر خود اقدام کنند.

پخش کننده ارده کنجد عمده

اطلاعات مختصری در مورد ارده کنجد

اطلاعات مختصری در مورد ارده کنجد انواع مختلفی از دانه کنجد در سه رنگ سفید، قهوه ای و سیاه وجود دارد که وجه اشتراک همه آنها میزان بالای اسیدهای چرب غیر اشباع است؛ برای تهیه ارده کنجد دانه های کنجد را ابتدا تفت می دهند تا پوست خارجی آن ترد و شکننده شود سپس با استفاده از آسیاب‌های مجهز آن را تبدیل به آرد می کنند و محصول به دست آمده تحت عنوان ارده کنجد می تواند برای تهیه محصولاتی همچون حلوا ارده و حلوا شکری مورد استفاده قرار گیرد.

میزان روغن موجود در این ارده به اندازه‌ای است که به آن حالت نیمه مایع داده است و بیشترین اسیدهای چرب موجود در این محصول از نوع غیر اشباع هستند که برای سلامتی دستگاه گردش خون و قلب می تواند بسیار مفید باشد و از میزان کلسترول بدن خون بکاهند.

این ارده به تنهایی یا در ترکیب با انواع مختلفی از مواد خوراکی دیگر مانند شکر و مغز انواع گیاهان خوراکی و دارویی می‌تواند جهت تهیه حلوای سنتی و شیرینی های مختلف ایرانی مورد استفاده قرار گیرد و به این ترتیب به عنوان میان وعده یا صبحانه مصرف شود.

عرضه بدون واسطه ارده کنجد عمده

عرضه بدون واسطه ارده کنجد عمده عرضه ارده کنجد به شکل عمده و به صورت بدون واسطه توسط پخش کننده این محصول در بازار انجام می‌شود و کسانی که برای تهیه برخی از محصولات غذایی به ارده کنجد به عنوان ماده اولیه نیاز دارند می‌توانند برای تامین ارده با این پخش کننده ارتباط مستقیم برقرار کنند و ثبت سفارش خود را اعلام کنند.

ارتباط با پخش کننده از همین وب سایت صورت می گیرد که مشخصات کامل ارده در آن آورده شده است و خریدار می تواند از قیمت روز این محصول نیز باخبر شود؛ ارتباط با پخش کننده از طریق شبکه‌های اجتماعی و تلفنی امکان پذیر است و به همین دلیل خریداران می‌توانند روش‌های گوناگونی را برای دستیابی به این ارده در اختیار داشته باشند که در همه این روش ها کمترین هزینه خرید وجود خواهد داشت و نیازی به مراجعه حضوری برای به دست آوردن این ارده نخواهد بود چون سفارشات در اسرع وقت به دست خریداران خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما